• De stelling van vandaag luidt:
    Je (sport)team gaat voor je gezondheid, ookal ben je geblesseerd/ziek.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Eens, ik laat mijn team nooit in de steek! Als het echt niet gaat dan doe ik niet mee, maar als het voor mijn gevoel goed gaat doe ik gewoon mee! Ookal zegt de dokter nee, of mijn fisiotherapeut.


    -

    Oneens, als ik ziek ben, ga ik niet nog eens ff naar het team van mijn schoolkrant, dat werk ik thuis uit en als het echt niet kan, gaat mijn gezondheid toch echt voor.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    eens
    ik rij paard en ik heb veel buikpijn tegenwoordig en toch ga ik,ik neem een pijnstiller tenzij als ik echt heel ziek ben met koorst ofzo


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Eens. MMA is geen teamsport, maar als je niet laat zien dat je er voor knokt kom je nooit hogerop natuurlijk.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Hm, nou als je ziek/geblesseerd bent kun je moeilijk meedoen, maar ik vind dat je dan wel in ieder geval je team kunt aanmoedigen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Soms moet je pijn lijden om een doel te bereiken.
    Mee eens dus.


    Where there is a sea there are pirates...

    Eens, ookal kom ik later en ga ik eerder weg.. ik ben er wel, en ik doe wel mee. Je kan je team niet laten zitten.


    Protège moi de mes désirs.

    Voor mij wel, want zonder mij hebben zo sowieso al verloren, en dat vind ik egt zo kut voor ze! (we hebben maar 2 meisjes in het team, 1 ziek en we verliezen al ivm onofiecelle opstellingt) maar k bikkerl sowieso altijd wel door xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Marihuana schreef:
    Hm, nou als je ziek/geblesseerd bent kun je moeilijk meedoen, maar ik vind dat je dan wel in ieder geval je team kunt aanmoedigen.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik zit op paardrijden en dat is niet echt een teamsport. Ik ga meestal 6 dagen in de week naar de paarden toe, dus als ik een keer ziek ben mag ik het best een dagje overslaan. Ookal ben ik bijna nooit ziek. :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Haha, echt niet.


    Life is hard and then we die

    Marihuana schreef:
    Hm, nou als je ziek/geblesseerd bent kun je moeilijk meedoen, maar ik vind dat je dan wel in ieder geval je team kunt aanmoedigen.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Eens ookal ben ik ziek of heb ik iets ik ga toch al zit ik aan de kant dse halve les


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Marihuana schreef:
    Hm, nou als je ziek/geblesseerd bent kun je moeilijk meedoen, maar ik vind dat je dan wel in ieder geval je team kunt aanmoedigen.


    - hoi ;D

    Marihuana schreef:
    Hm, nou als je ziek/geblesseerd bent kun je moeilijk meedoen, maar ik vind dat je dan wel in ieder geval je team kunt aanmoedigen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.