• ..wel twee uur geslapen. Ik ging dus slapen bij een vriendin en mijn vriend (haar broer) en toen gingen we 's avonds allemaal films kijken. Dat hebben we tot half drie volgehouden en toen zijn we in het bed van mijn vriend in slaap gevallen, haha. Toen heb ik een uur geslapen, toen werd ik wakker maar kon ik niet weg want iedereen sliep nog. Toen viel ik rond tien uur weer in slaap. Wauw.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Amai hebt gij dan meer dan 4 uur wakker gelege ofwa :O


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    Amai hebt gij dan meer dan 4 uur wakker gelege ofwa :O

    Ja, maar daar staat tegenover dat Pam en Nick niet konden slapen toen ik sliep, of beter gezegt: Die konden niet góed slapen toen ik sliep want ik beweeg te veel in mijn slaap en het was een anderhalfpersoonbed. Maarja, Nick sliep ook toen een uurtje en toen werd ie wakker. Toen hebben we gewacht op Pam. Maar toen vielen we in slaap en toen we wakker werden was ze ineens weg. Stond ze onder de douche.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Ja, maar daar staat tegenover dat Pam en Nick niet konden slapen toen ik sliep, of beter gezegt: Die konden niet góed slapen toen ik sliep want ik beweeg te veel in mijn slaap en het was een anderhalfpersoonbed. Maarja, Nick sliep ook toen een uurtje en toen werd ie wakker. Toen hebben we gewacht op Pam. Maar toen vielen we in slaap en toen we wakker werden was ze ineens weg. Stond ze onder de douche.

    xD
    Leuk, ik wil da ook nog is zo'n 'feestje' zo xD
    (baby)


    Stop wishing, Start doing..

    Dat heb ik ook echt vaak :'D
    Volgens mij heb ik chronisch slaap tekort. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik slaap ook vaak slecht. Heb eens maanden aan een stuk slecht geslapen. Veel 1 week lang altijd pas rond 5 uur 's morgens in slaap.
    De week erna sliep ik supergoed en ironisch genoeg begon het de week daarna weer helemaal opnieuw.

    Ghehe ja dat ken ik, afgelopen zaterdag heel de dag druk bezig geweest, sinterklaas bij familie, daarna meteen door naar suprise bij scouting, en toen meteen door naar een slaapfeest waar ik heel de nacht heb lopen springen, rollen, lachen en doen en nog geen 2 uur geslapen, op een halflek 3-persoons luchtbed met z'n 7-en. Yay :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Haha, dan ben je nu vast moe :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Hannahisleuk schreef:
    Haha, dan ben je nu vast moe :Y)

    Ik ben nu nog steeds moe :$


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Je bent niet de enige die zo slecht geslapen heeft :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    HAHAAAA. Ik las 'Ik heb vannacht.' en toen jouw username 'Onderbroek' en ik maakte er in gedachten ineens van 'Ik heb vannacht in m'n onderbroek geplast. :')'


    All was well.

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    xD
    Leuk, ik wil da ook nog is zo'n 'feestje' zo xD
    (baby)

    Is toch gebeurd! :P
    In de herfstvakantie, 2x zelfs! :D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.