• JHa,, dat is echt mijn probleem..
    Ik doe echt alles van school op het laatste moment,, Vandaag weer..
    Morgen moet ik een Stage Verslag inleveren van 4 kantjes,, en ik ben pas net begonnen, en ben nog neit klaar met de eerste bladzijde.. ;x
    Of dan kijk ik net voordat ik ga slapen nog even in me agenda en kom ik er achter dat ik de volgende dag een PTA Adrijkskunde heb ofzo..
    EN wat ik ook probeer ik blijf alles maar uitsltellen..
    Waardoor ik nu dus niet meekan naar de dubutvoorstelling van me nicht, omdat iik het Stage verslag af moet maken..
    En ook nog eens een Poster voor Sheikunde die ik eigenlijk al donderdag anar haar moest mailen.. ;x
    Leven de smoer.. ''Mijn pc was stuk dus ik moest het tekenen,, en dus zo inleveren!''
    Maar dan moet ik hem alsnog maken!

    EN om dit nuttig te houden..
    Wie steld ook alles uit tot het laatste moment?? [a]
    En hoe proberen jullie het WEL optijd te doen?? [a]

    XX.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hahahah,dit lijkt net op mij :'). Alleen komt het er bij mij nooit van, tot ze me waarschuwen (': & zelfs dan nog durf ik het uit te stellen of gewoon niet naar school gaan omdat ik weet dat ik iets moet afhebbe, dat ik niet heb gedaan :'). Nja weetje, bij mij komt dat door het idee; "het is weekend, geen school, dus moeten ze me ook niet laten werken voor school!" omdat het de enigste twee dagen zijn dat je kunt 'ontspannen' en niet naar school moet. En dan moeten ze aan mij geen huiswerk geven want ze weten dat ik het dan toch niet maak :')

    Ik stel ook alles uit. :') Ik leer voor PTA's geeneens, ik ben veeeeelste lui.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Ik stel ook alles uit. :') Ik leer voor PTA's geeneens, ik ben veeeeelste lui.

    Ik leer eignelijk hellemaal niks.. ;x
    Ik heb er nu al 2 keer van verstled gestaan als ik over benn.. x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Yep, ik ook.
    Ik zeg altijd; 'Ik red het heus wel, komt goed hoor.'
    En dan vervolgens red ik het niet en zit ik weer in de problemen.
    En idd, wat ik ook doe; ik kan gewoon niet alles goed plannen en op tijd afkrijgen x'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik stel nooit iets uit, of nouja, soms :'D
    Maar over het algemeen ben ik wel een planner, ik haat het als iets niet in orde enzo is.
    Maar, als ik een taak ofzo krijg, dan kijk ik wanneer ik eraan kan werken enzo. Eigenlijk gewoon plannen.


    Never run out of reasons to smile...

    KaidaANDOU schreef:
    Yep, ik ook.
    Ik zeg altijd; 'Ik red het heus wel, komt goed hoor.'
    En dan vervolgens red ik het niet en zit ik weer in de problemen.
    En idd, wat ik ook doe; ik kan gewoon niet alles goed plannen en op tijd afkrijgen x'D

    Maar als ik plan doe ik het ook niet.. x'D
    Kijk bijvoorbeeld nu!
    Ik weet dat ik nog mijn versalg moet maken,, en nog een poster meot tekenen!
    En tog zit iok hier lekker op Q en ben ik iemand aan het helpen voor haar verhaal..
    En ookal weet ik het,, ik kan het niet helpen!
    Ik ben met vanaalles bezig behalfen met wat moet
    !! ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben nu dus ook net begonnen met het huiswerk voor morgen, wat eigenlijk belachelijk veel is maar ik wist het wel al een paar dagen.
    Ik probeer het altijd op tijd te maken, maar uiteindelijk komt er toch niks van...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    JHEAH Ik heb al 1 bladzijde af!
    Nopg drie te gaan!
    en een Poster!! =D
    En volgens mij heb ik dinsdag ook nog een Pw ofzo,, maar heb geen zin om te kijken.. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik stel alles ook uit hoor. Ik begin altijd te leren op de avond van tevoren. Maar, als je nou bijvoorbeeld huiswerk gaat maken met muziek op, is het tenminste iets minder saai :')

    Fragile schreef:
    Ik stel alles ook uit hoor. Ik begin altijd te leren op de avond van tevoren. Maar, als je nou bijvoorbeeld huiswerk gaat maken met muziek op, is het tenminste iets minder saai :')

    Jha amar dan ga ik kijhard meezingen, en meot ik telkens een ander nummer op zetten..
    En ik vind alltijd wel wat op mijn buro om me af te lijken,, desnoods ga ik mijn pennen tellen ofzo.. x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ElleERROR schreef:
    (...)
    Ik leer eignelijk hellemaal niks.. ;x
    Ik heb er nu al 2 keer van verstled gestaan als ik over benn.. x'D


    Ik moest keihard lachen toen ik een niveau omlaag moest XD. Best slecht, eigenlijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Daar word ik al 6 jaar om achter de broek gezeten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geesz schreef:
    (...)

    Ik moest keihard lachen toen ik een niveau omlaag moest XD. Best slecht, eigenlijk.

    Ik zou r niet eens versteld van staan als ik dat zou moeten..
    En mmischien ook wel in de lach schieten..
    Ikd enk alleen dat me moeder me vermoord, net ttoenze dat bij me broer had gedaan toen hij van Havo naar Kader moest en een kals blijfen zitten..
    Ik wl haar echt nooit meer zo meemaken!! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wie steld ook alles uit tot het laatste moment??
    Ik =.='
    En hoe proberen jullie het WEL optijd te doen??
    Laten we zeggen dat ik dan altijd heel laat op bed lig...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    In de week zorg ik meestal dat ik klaar ben met Hw enz. Maar ik het weekend doe ik dus echt niks voor school. Ookal weet ik dat ik dan pw/so/hw afmoet hebben of hebben geleerd -leren doe ik toch nooit:$,-. Weekend is weekend, & dat is niet bedoeld voor schoolwerk :Y) ja mijn ouders weten daar ook van enz.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 20:37 ]


    .