• Daarstraks was ik aan het nadenken over mijn leven, zeg maar. En eigenlijk is het best allemaal wat raar gelopen.

    Eerst waren mijn ouders getrouwd en woonden we in een grote villa. Toen waren ze ineens gescheiden.

    Ondertussen zijn mijn moeder en ik al vier keer verhuisd, zit ik op mijn vijfde school en heb ik geen vader meer.

    Raar hoe het allemaal zó kan omslagen. (:

    Edit; Ik zeg dit niet om medelijden op te wekken ofzo, maar dat is gewoon wat ik daarstraks dacht. Ben van dit alles ook niet bepaald ongelukkiger geworden ofzo, mijn leven is nu tien keer beter zonder m'n vander en die grote villa. Het is gewoon raar hoe bepaalde gebeurtenissen je hele leven kunnen veranderen, negatief of positief. :'D

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 19:29 ]

    Ik zou niet willen wisselen van leven. Ook al heb ik vaak gedacht dat ik dat wou, ik denk dat dingen die ik heb meegemaakt me zo hebben gemaakt als ik ben. En nja ook al ben ik daar niet altijd blij mee, er zitten ook wel goeie kanten aan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Ik zou niet willen wisselen van leven. Ook al heb ik vaak gedacht dat ik dat wou, ik denk dat dingen die ik heb meegemaakt me zo hebben gemaakt als ik ben. En nja ook al ben ik daar niet altijd blij mee, er zitten ook wel goeie kanten aan.

    Nou, inderdaad. De dingen die in je leven gebeuren maken je tot de persoon die je nu bent. Alles gebeurd met een reden en al lijkt je leven op een bepaald moment een hel, ooit kom je eroverheen en heb je een hele andere kijk op het leven. ^^

    Ik heb nog niet zoveel meegemaakt, maar ik ben perfect gelukkig met mijn leven zoals het nu is (:


    Never run out of reasons to smile...