• Echt, zet mij naast een dooie en je ziet geen verschil.
    Zaterdagmiddag/vroege avond had ik sinterklaas bij mijn familie, autorit van 2 uur en dan ook nog al heel die drukke kinderen, daarna had ik suprise bij scouting, nog 3 uur hyper zijn dus en nou ga je het krijgen, ik had ook nog een slaapfeest.
    Dat was dus ook heel de nacht hyperen, nog geen 5 minuten op dezelfde plek liggen (En dat is niet overdreven), met z'n 7en op een 3-persoons luchtbed etc. Om 6 uur besloot iedereen in slaap te vallen, behalve, je raadt het al, ik. (Maar echt, dat was zo komisch. Dan wou je over het luchtbed klimmen, viel je bovenop iemand, en dan besloot je daar maar te blijven liggen. En zo ging dat heel de tijd xD)
    Ik ben echt zoooooooooooooo dood :'D
    Maar ja anyway, wat is jullie favoriete 'soort' feest? En wat gaan jullie nog aan sinterklaas doen? X

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 17:24 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik hou van geen enkele feestdag/verjaardag.
    En ik ga niks aan sinterklaas doen. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik ga met sinterklaas surprise doen, gewoon van thuis.

    Whipple schreef:
    ik ga met sinterklaas surprise doen, gewoon van thuis.

    Ghehe thuis suprise is niet leuk, dan moet je zelf de troep opruimen.. :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Het enige feest die ik leuk vind is Oud&Nieuw en mijn verjaardag. Voor de rest vind ik niet zoveel leuk. Wij vieren btw nog wel Sinterklaas, omdat mijn broertje nog op de basisschool zit. Volgend jaar vieren we het niet meer, dan gaan we aan kerst doen. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oeh, slaapfeesten zijn leuk :9~

    Ik hou van slaapfeestjes met vriendinnen :')
    Dan kijken we films en praten we de hele nacht.
    En met sinterklaas ga ik met mijn gezin naar Gent, omdat mijn broer daar op school zit. En dan ga ik ook nog leren, want ik heb examens, de dag erna ;x


    Never run out of reasons to smile...