• Mijn neefje (4) ,,
    die geloofde Nog in sinterklaas maar nu niet meer wand zijn moeder vertelde mij en me ouders (ze kwam net langs) dat ze een kadootje in de schoen van me neefje deed ,,
    maar toen kwam hij oppeens naar benenden..
    om naar de wc tegaan.
    Hij zag dat zijn moeder een kadootje in zijn schoen deed en niet sinterklaas ,,
    dat vond zielig & toen had ie ook nog in zijn broek geplast..

    <3333


    ailoveejoee.

    Agèrm!

    Maar djiesus.
    Je hebt het topic vaak geopend!Ö
    Datmagniet.x;


    everything, in time

    1 topic is genoeg niet 300 ;) En jah het is zielig die goede man bestond ooit wel alleen nu niet meer;)


    Some angels have no wings.

    ahw arm kindje, eerst komt ie er achter dat hij die hard is voor gelogen en dan pist ie ook nog is in z'n broek


    I'm your biggest night mare

    haha xD

    best wel sneu


    You can run but not hide

    Maar hoe verwijder je die andere topics wand me computer deed het niet en toen stond ie er opeens heel veel x ;4


    ailoveejoee.

    Ik heb de dubbeltopics even verwijderd om het forum overzichtelijker te maken! (:


    Get outta my head!

    Dankje het lukte mij niet. hahha


    ailoveejoee.

    aaaawh, wat zielig.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Moet je hem vertellen, dat zwarte piet het cadeautje in de verkeerde schoen had gedaan ofzo.


    Think before you act.

    Awh dat is zielig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zielig ;(


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Lucide schreef:
    Moet je hem vertellen, dat zwarte piet het cadeautje in de verkeerde schoen had gedaan ofzo.


    ailoveejoee.

    Lucide schreef:
    Moet je hem vertellen, dat zwarte piet het cadeautje in de verkeerde schoen had gedaan ofzo.


    ailoveejoee.

    Gewoon zeggen dat je dsit van sinterklaas heb gekregene en in de schoen wou doen ofzo.
    En trouwens hij moet er toch ooit achter komen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ah! Dat vind ik wel zielig.
    Het is trouwens altijd wel een onverwacht moment als een klein kind erachter komt dat Sinterklaas niet bestaat, ik bedoel; Je weet nooit de reactie van het kind.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything