• Sommigen weten wel dat ik vorig jaar zo verliefd was op een gast van mijn school. Nou, gisteren vroeg hij dus aan mij of dat waar was dat ik vorig jaar met hem wilde. Dus geheel eerlijk antwoorde ik 'ja'. Het eerste wat ie deed was beginnen flippen en te roepen: Ik wist het! Ik heb hem meteen gezegd dat hij moest zwijgen en nu ben ik bang dat hij dat aan mensen in mijn school gaat zeggen.
    En je weet al wat er daarna komt, he? Van alle kanten krijg ik dan vragen of het waar is wat hij verteld had.
    Ik had het misschien beter niet gezegd tegen hem. Want nu gaat hij dus echt kei-aanhankelijk doen.
    Ik weet dat dit mss wel een nutteloos topic is maar ik moest het gewoon effe vertellen. ^-^

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 16:54 ]


    Ryan Dunn (ll)

    Hij gaat het vast aan niemand vertellen denk ik. En als hij het wel doet, hoef je je nergens voor te schamen. Iedereen is wel eens verliefd. Dus die mensen op je school moeten dan gewoon niet dom gaan doen, vind ik :')

    Fragile schreef:
    Hij gaat het vast aan niemand vertellen denk ik. En als hij het wel doet, hoef je je nergens voor te schamen. Iedereen is wel eens verliefd. Dus die mensen op je school moeten dan gewoon niet dom gaan doen, vind ik :')


    I need you like a heart needs a beat

    Fragile schreef:
    Hij gaat het vast aan niemand vertellen denk ik. En als hij het wel doet, hoef je je nergens voor te schamen. Iedereen is wel eens verliefd. Dus die mensen op je school moeten dan gewoon niet dom gaan doen, vind ik :')


    Only losers can act the way you do

    Nou, als ie aanhankelijk doet, is dat toch een goed teken? :'D En waarschijnlijk zegt ie het niet hoor, en als ie het wel doet, is dat niet zo erg denk ik. Dat is juist fijn, ofja, dat vond ik dan weer ;d

    Sensible schreef:
    Nou, als ie aanhankelijk doet, is dat toch een goed teken? :'D En waarschijnlijk zegt ie het niet hoor, en als ie het wel doet, is dat niet zo erg denk ik. Dat is juist fijn, ofja, dat vond ik dan weer ;d

    En dat ik zijn dag volledig maakte is ook een goed teken, zeker?


    Ryan Dunn (ll)

    Previously schreef:
    (...)
    En dat ik zijn dag volledig maakte is ook een goed teken, zeker?

    Ja, misschien is dat goed bedoeld.

    Jongens zijn rare wezens, ik denk dat hij het niet verteld dat isnot done in jongensland, als ik pepijn moet geloven.


    We can only learn to love by loving.

    Fragile schreef:
    Hij gaat het vast aan niemand vertellen denk ik. En als hij het wel doet, hoef je je nergens voor te schamen. Iedereen is wel eens verliefd. Dus die mensen op je school moeten dan gewoon niet dom gaan doen, vind ik :')


    Happiness hit her like a train on a track