• Laat nooit de klep van je hamsterkooi open staan :'D -als je er 1 hebt dan-
    Want gisteravond was ik die dus vergeten dicht te doen :X En ik keek vanmorgen zo in de kooi en ik zag die klep open staan dus ik Boem zoeken. En jahoor Boem weg :| Ik helemaal in paniek want de kooi staat boven op de gang -ik kan niet slapen als ze in haar rad gaat rennen en in de tralies gaat knagen :')- en behalve mijn deur stonden alle deuren open! Want ik ben gister tot vanavond alleen thuis. Dus ik eerst mijn broers kamer overhoop gooien, geen Boem. Toen mijn moeders kamer, geen Boem. Toen mijn moeders kast want die stond ook open. En jahoor! Op de onderste plank tussen alle schoenen zat ze! (nerd) Nou ik haar proberen te vangen maar ze was vet bang en rende vet snel. Maar ik heb haar weer terug! :9~ Phoeeeeh ben me nog nooit zó dood geschrokken zeg :X

    Maargoed, iemand ooit zoiets meegemaakt ? :'D


    -

    Toen ik 4jaar was heb ik mijn hamstertje (Mieke) van de trap gegooit, want ik wou ze leren vliegen.En ze is gestorven ;x en mijn andere hamster (Marieke) was weggelopen omdat de achterdeur open stond.En mijn moeder zei dat mijn konijn (Sloef) was weggelopen toen ik 6jaar was en ik ben er paar weken geleden achter gekomen dat die eigenlijk dood was.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik, jaren geleden, met de hamster van mijn broertje. Die was ontsnapt toen we de kooi aan het schoonmaken waren. In zijn kamer stonden enorme schuifkasten, en de onderste plank daarvan zat 5 cm boven de vloer. En juist daar was dat beest onder gaan zitten. Dus toen moest mijn vader heel die plank eruit slopen xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn kat was een naar buiten gegaan (ze komen nooit buiten). Ik kon niet stoppen met janken, ook niet toen hij terug was.
    Nooit heb ik me zo kut gevoeld, want ik hield van dat beest <3

    Ja met mijn kat, de deur naar de tuin stond open en onze kat mag niet in de tuin. Dus ik zit gewoon op de bank en kijk rond, is Kovu in een keer weg. Ik ren zo naar buiten zit hij in een 4 meter hoge boom. Ik naar binnen rennen, snoepje pakken weer naar buiten gerent komt dat beest miauwend uit de boom. Ik die kat mee naar binnen slepen.
    Nou een heel avontuur.


    Blink, and I am gone

    Jaa. Euhm, twee jaar geleden was ik met mijn ouders naar Spanje en mijn buurman zorgde voor al onze dieren. Komen we na twee weken weer thuis, is mijn kat verdwenen. (Mijn allerliefste kat en ik mis haar nog steeds.) En jahoor, ook mijn hamster is ontsnapt, want het klepje van de kooi was niet goed dicht en die heeft het dus daardoor zelf kunnen opendoen. Hij is waarschijnlijk ontsnapt via buizen die buiten uitkomen, want ik heb hem nooit meer teruggevonden. En sindsdien mag ik geen nieuwe meer, terwijl het mijn schuld niet eens was oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ja onze kat Bailey houd nogal erg van verstoppertje spelen :S

    Laatst moest die naar de dierarst voor z'n enting. nou owke ik wil boven mijn schoenen gaan halen schiet die kat mee. ik achter die kat aan. ben ik 'm kwijt!. dacht van, nou dan maak ik mezelf verder wel klaar. dus ik ga rustig mijn haar en make up doen. en daarna nog een rond gezocht maar nee hoor geen Bailey. ik mijn moeder geroepen en die zocht dus ook mee. we waren al te laat voor de dierenarts. kijk ik in mijn broertje zijn voetbaltas lag die daar in te slapen -_-' en zo gaat dat dus heeel vaak.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 13:57 ]

    Jaa, vroeger hadden we een konijn, en die stond in zo'n ren in de tuin. En toen heeft het konijn een tunnel onder de grond door gegraven, en kwam hij er bij de buren weer uit. En dan mochten we hem steeds weer zoeken, haha.

    aawh wel cool dat je 'm weer hebt gevonden XD
    gisterochtend is er by de vrouw waar ik paardrijd een veulentje geboren. Ze was echt vet klein en kon nog niet staan enzo. Ik heb haar gistermiddag gezien en vannacht is ze overleden :( is echt zo zielig, ik heb haar net dood zien liggen in de stal... :|
    Ze was heel zwak. wss iets met haar hartje
    R.I.P Sandy<3

    owjah dit heeft er niks mee te maken maar k moest het even kwijt x)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 14:25 ]


    T O K I O H O T E L < 3