• Kan iedereen op Quizlet niet ff alle ruzies vergeten en lief tegen elkaar doen?(baby)
    Want in iedere topic is er weer ruzie omdat users hier elkaars mening niet respecteren..
    Nee, ik wil in deze topic geen ruzies, ik wil alleen dat Quizlet weer gezellig word(A)
    Dus laten we allemaal de ruzies vergeten hier op Quizlet en weer vrolijk tegen elkaar doen:Y)

-is nu te hyper voor woorden- ^^

[ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 21:16 ]

We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

Escapist schreef:
    Zal ik anders iets zingen? :3

Oeh..is goed ^^
    Mijn raam is toch net al gebroken(A)

We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

Dan zal ik het weer fiksen met mijn engelenstemmetje. :Y)

" I'm not your boyfriend, baby. "

Escapist schreef:

Het begint hier opeeeens te stinken naar ego.
    Hahahha :9~ Glapje!

Escapist schreef:

Kijkt geschrokken naar de stukjes gebroken ruiten die weer in elkaar worden gefikst
    Nu hoef ik mijn geld niet meer uit te geven aan een nieuwe raam ^^

Bedank me maar, ja. (cat)

Escapist schreef:
    Zal ik anders iets zingen? :3

SING MY ANGEL OF MUUUSIIIIIIIC of hou TFOTO ook alweer gaat :3

Everything means nothing, if I ain't got you.

Escapist schreef:
    Bedank me maar, ja. (cat)

Bedankt(A)

-geeft een chocolade koekje aan jou als teken van dank-

@Djooi: Helemaal correct. -aait-
    @XLightAngelX: Dankjewel. :3

jaaaaaaaa! (ik weet waarover ik spreek -_- )

some feelings never change

Ik vind het een goed idee, maar ik heb een voorgevoel dat het hierop niet beter wordt.
    En soms is een discussie wel goed hoor. Natuurlijk wel als het normaal kan gaan, maar in eerste instantie worden users gauw beledigd als ze dingen heel vaak verkeerd opvangen als het bedoeld is.. Dat zijn soms ook oorzaken.
    Maar ja..

-

NocteObscura schreef:
    Ik vind het een goed idee, maar ik heb een voorgevoel dat het hierop niet beter wordt.
    En soms is een discussie wel goed hoor. Natuurlijk wel als het normaal kan gaan, maar in eerste instantie worden users gauw beledigd als ze dingen heel vaak verkeerd opvangen als het bedoeld is.. Dat zijn soms ook oorzaken.
    Maar ja..

Jaah, dat is zo, maar ik vind dit wel een beetje overdreven..
    Nu valt het mee en is er geen ruzie meer maar net kwam je echt in iedere topic ruzie tegen..
    Maar nu is iedereen weer vrolijk ^^

[ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 22:35 ]

is me niet opgevallen xD

The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

XLightAngelX schreef:
    (...)

Jaah, dat is zo, maar ik vind dit wel een beetje overdreven..
    Nu valt het mee en is er geen ruzie meer maar net kwam je echt in iedere topic ruzie tegen..
    Maar nu is iedereen weer vrolijk ^^

Haha ja. Maar dat is natuurlijk niet altijd zo maar ja, ;]

-

Ik denk niet dat dit topic gaat helpen hoor. Sommige mensen kunnen elkaar gewoon niet hebben en dat leidt wel eens tot ruzies.

[ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 22:39 ]

Dit is een site waar vele pubers op zitten. Wat verwacht je dan? Ze moeten zich uitsloven tegen iemand anders. En dit soort topics helpen niet om de puberale hormonen te kalmeren, hoor. (:

I don't need to explain myself, I know I'm right.