• Kan iedereen op Quizlet niet ff alle ruzies vergeten en lief tegen elkaar doen?(baby)
    Want in iedere topic is er weer ruzie omdat users hier elkaars mening niet respecteren..
    Nee, ik wil in deze topic geen ruzies, ik wil alleen dat Quizlet weer gezellig word(A)
    Dus laten we allemaal de ruzies vergeten hier op Quizlet en weer vrolijk tegen elkaar doen:Y)

    -is nu te hyper voor woorden- ^^

    [ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 21:16 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dit topic is er om leuke dingen te melden, daar lok je echt geen ruzie mee uit. Als er wel zo iemand komt die het zoekt, krijgt die een mooie waarschuwing :) Laten we lekker gezellig doen ^^


    Rickjuh heeft gesproken:Y)
    En nu ga ik veel te hyper doen want ik ben BLIJJ ^^
    -kijkt nu naar popstars en gaat vals mee zingen-


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Sorry dat ik het zeg maar denk je dat zulke topics zullen gaan helpen? :')


    -

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Rickjuh heeft gesproken:Y)
    En nu ga ik veel te hyper doen want ik ben BLIJJ ^^
    -kijkt nu naar popstars en gaat vals mee zingen-


    Whaha, ik hoor het hier helemaal :X Zal ik is guitar hero meezingen? Nee dat zal ik je ramen en glazen niet aandoen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Whaha, ik hoor het hier helemaal :X Zal ik is guitar hero meezingen? Nee dat zal ik je ramen en glazen niet aandoen.


    Guitar hero is lauw:Y)
    Ik speel daar altyd stiekem op als mijn broer weg is
    -is zijn spel waar ik eigelijk stiekem niet op mag-


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Genius schreef:
    Sorry dat ik het zeg maar denk je dat zulke topics zullen gaan helpen? :')


    Jaah, eigelijk wel xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Succes :')
    I tell ya
    Aint gonna happen.

    Cherished schreef:
    Succes :')
    I tell ya
    Aint gonna happen.

    Ach, ik vindt in die waan leven al leuk :9~

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Jaah, eigelijk wel xD

    Hmmm zo naïf (A)


    -

    Wacht maar tot ik ga zingen! Kan je lang wachten, want niemand, nee niemand, gaat mij ooit horen zingen.

    Sorry dat ik het zeg maar denk je dat zulke topics zullen gaan helpen? :')

    Dit soort reacties helpen helemáál niet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bandana schreef:
    Wacht maar tot ik ga zingen! Kan je lang wachten, want niemand, nee niemand, gaat mij ooit horen zingen.

    (...)
    Dit soort reacties helpen helemáál niet.


    Tssss...ik wou je net gaan vragen iets te gaan zingen xD
    Geloof me, ik maak iedereen gek met mijn gezang, omdat ik juist niet kan zingen xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik vind dat een goed plan. (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Tssss...ik wou je net gaan vragen iets te gaan zingen xD
    Geloof me, ik maak iedereen gek met mijn gezang, omdat ik juist niet kan zingen xD

    FOT WHAAAAT III'VE DOOOOOOONE! I START AGAIN, AND WHATEVER PAIN MAY COOOOOOOOOOME! Blabla enz. BUK, GA ONDER DE TAFEL ZITTEN, voordat je daarlijk een stuk van je ruit in je hebt. *kotst om het idee*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zal ik anders iets zingen? :3


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Bandana schreef:
    (...)
    FOT WHAAAAT III'VE DOOOOOOONE! I START AGAIN, AND WHATEVER PAIN MAY COOOOOOOOOOME! Blabla enz. BUK, GA ONDER DE TAFEL ZITTEN, voordat je daarlijk een stuk van je ruit in je hebt. *kotst om het idee*


    Gaat applauseren (of hoe je het ook schrijft) en bukt dan snel onder de tafel vanwege een stukje ruit die van de raam vliegt


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Bandana schreef:
    Wacht maar tot ik ga zingen! Kan je lang wachten, want niemand, nee niemand, gaat mij ooit horen zingen.

    (...)
    Dit soort reacties helpen helemáál niet.

    Oke dan zeg ik wel niks meer.
    -waarschijnlijk word hier ook slecht op gereageerd en zoniet dan omdat ik dit hier neer heb gezet en ze dan denken dat het geen zin meer heeft en als je dat denkt denk je helemaal juist-


    -