• En lekker niet meer ruzieën, dus praat over iets leuks, want positieve dingen helpen je weer op de been - en ik heb geen idee waar dit topic op slaat maar vertel gewoon iets leuks! :'3

    LOL :'D :9~


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik droomde dat de punten van onze moeilijke test op een boterham waren geschreven. Zo kreeg iedereen zijn boterham met zijn/haar punten op mee ôo


    Only losers can act the way you do

    Als sommige mensen zich dan naar hun leeftijd gedragen, als ze niet al 12 zijn
    Ok, dat was nooit gezegd, SMIIIIIIIIIIIIILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    Happy genoeg? xD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Okee, ik heb perongeluk op hetzelfde moment precies hetzelfde topic aangemaakt xD
    Lol xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Roulette schreef:
    Ik droomde dat de punten van onze moeilijke test op een boterham waren geschreven. Zo kreeg iedereen zijn boterham met zijn/haar punten op mee ôo

    HAHAHA x'D Das nog eens een geniale droom :3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Bandana schreef:
    Als sommige mensen zich dan naar hun leeftijd gedragen, als ze niet al 12 zijn
    Ok, dat was nooit gezegd, SMIIIIIIIIIIIIILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    Happy genoeg? xD

    Ik ben 13, ik heb een goed excuus om kinderachtig te wezen! _O_(yeah)

    Roulette schreef:
    Ik droomde dat de punten van onze moeilijke test op een boterham waren geschreven. Zo kreeg iedereen zijn boterham met zijn/haar punten op mee ôo

    OMG Als dat zou zijn was dat geweldig, als je een slecht punt hebt eet je hem gewoon op, weg punt (cat)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Roulette schreef:
    Ik droomde dat de punten van onze moeilijke test op een boterham waren geschreven. Zo kreeg iedereen zijn boterham met zijn/haar punten op mee ôo

    Woeh, dat is sexy!

    Roulette schreef:
    Ik droomde dat de punten van onze moeilijke test op een boterham waren geschreven. Zo kreeg iedereen zijn boterham met zijn/haar punten op mee ôo

    Was dat altijd maar zo, dan werd school eens wat leuker.


    Blink, and I am gone

    Hoeveel topics moeten er nog gemaakt worden? :X:X
    Nee, oke, vergeet het wat ik zei ;x
    Ik heb niet echt wat leuks te vertellen x,x

    Ik ben heul blij vandaag, want ik heb vanmiddag m'n Cobra Starship kaartjes binnen gekregen :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    (lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)
    -.-

    Roulette schreef:
    Ik droomde dat de punten van onze moeilijke test op een boterham waren geschreven. Zo kreeg iedereen zijn boterham met zijn/haar punten op mee ôo


    Dat lijkt me vies:X
    Een boterham met een cijfer erop xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    UNCOMMON schreef:
    Hoeveel topics moeten er nog gemaakt worden? :X:X
    Nee, oke, vergeet het wat ik zei ;x
    Ik heb niet echt wat leuks te vertellen x,x

    Jawel!
    Want uuuh.
    IK STUUR JE EEN GB!

    Alexithymia schreef:
    Ik ben heul blij vandaag, want ik heb vanmiddag m'n Cobra Starship kaartjes binnen gekregen :9~

    Oehoeh sexy!