• - Wat zou je doen als je inelkaar geslagen word omdat je fan bent van TH?
    - Wat zou je doen als iemand van TH word neer geschoten door 1 van de haters?
    Drop hier maar neer hoe jij denkt dat je gaat reageren...
    Ikke;;
    °~°Wat zou je doen als je inelkaar geslagen word omdat je fan bent van TH; Ik zou zelf gewoon fan blijven, maar dat misschien minder uiten en banger zijn voor haters.
    °~°Wat zou je doen als iemand van TH word neer geschoten door 1 van de haters; Ik zou heel erg huilen, en als er een begrafenis komt waar de fans voor zijn uitgenodigt, ga ik zeker! Ookal zouden mijn ouders dat niet goed vinden, ik ga wand TH is mijn alles!

Tears are crashing out of my eyes

Niemand?!

Ik wel, schatz =D
    Alleen snap ik um niet helemaal =[

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Wat zou je doen als je inelkaar geslagen word omdat je fan bent van TH? Naar de politie gaan. En wel fan blijven, maar neit echt zoveel meet uiten enzo.
    Wat zou je doen als iemand van TH word neer geschoten door 1 van de haters? Janken en de rest overspeolen met condoleance brieven =D

Zo??

Gwn ivullen schatzzie!! x'D Zo moeilijk is het toch nie??

Wat zou je doen als je inelkaar geslagen word omdat je fan bent van TH? Naar de politie gaan. En wel fan blijven, maar neit echt zoveel meet uiten enzo.
    Wat zou je doen als iemand van TH word neer geschoten door 1 van de haters? Janken en de rest overspeolen met condoleance brieven =D

Zo??

JAAH (flower)(baby)

Gwn ivullen schatzzie!! x'D Zo moeilijk is het toch nie??

Heb ik al gedaan<3

(...)

Heb ik al gedaan<3

ok, I see <333

Moest een hater ofzo vragen aan mij, ben je fan van TH? Dan zou ik niet zo dom zijn om "ja" te zeggen.
    Misschien vinden jullie dan, dat ik niet opkom voor dat ik fan ben van TH. Maar wat ben je er nou mee, als je "ja, ik ben fan" zegt tegen een hater. Dan slagen ze je in elkaar, en zoeken ze een volgend slachtoffer, ofwel blijven ze je achtervolgen, tot het je dood wordt.. Het is niet omdat je zegt dat je geen fan bent, dat je er dan niet voor durft uitkomen, dan ben je gewoon slim. Omdat het toch niet uitmaakt..
    Snappie? x'D

~°Wat zou je doen als je inelkaar geslagen word omdat je fan bent van TH; ik zou het verschrikkelijk vinden ma zou er nog steeds mee te koop lopen en denken: LAAT ME IK BEN FAN KLOP JE ME NOG IS? KLOP IK TRG!°
    Wat zou je doen als iemand van TH word neer geschoten door 1 van de haters; huilen, mss *nee zeg ik beter niet*, die hater uitsschelden en hopn da meneerke snap dood gaat:@ begrfenis gaan en zo van die dingen

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....