• En dan praat ik over mijn ex.
    Naja, sinds vandaag is het dus gedaan, en serieus, ik mis hem nu al.
    Okee, het zat er aan te komen want het ging al een tijdje slecht tussen ons, dus gingen we vandaag praten, dat hebben we ook gedaan en we wisten beide dat het niet meer verder kon zo.
    Ook mistte we allebei de tijd dat we echt nog goede vrienden waren omdat we toen beter konden praten en meer plezier hadden. (niet dat dat nu gaat terug komen vrees ik)
    Maar dan nog, ik mis hem echt verschrikkelijk.
    En nee ik open dit topic niet om tips te vragen want ik weet wat ik dan krijg:
    -ga iets doen met vriendinnen
    -probeer hem te vergeten
    -etc. etc.
    Dat 'iets gaan doen met vriendinnen' gaat niet gaan want dan wordt er sowieso nog over gesproken omdat zij hem ook kennen, en dat vergeten is al helemaal onmogelijk omdat hij bij me op school zit.
    Maar eigenlijk: is het normaal dat ik hem nú al mis?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 21:28 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Als je veel om iemand geeft of gegeven hebt dan kan dat en dan is dat niet meer dan logisch. Ik vind het rottig voor, ik weet hoe het voelt als je dan ook nog op ieder moment van de dag aan heb herrinerd word. Maar heel veel sterkte en ik hoop dat je je snel beter voelt. (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is heel normaal. Je hield/houdt van die jongen, als je van iemand houdt mis je hem bijna elk moment dat je niet bij hem bent. :]
    Alvast veel succes
    (flower)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 21:32 ]


    Only losers can act the way you do

    nee liefje, :'(
    Zeg niet dat t waar is :(
    Omg, ik ga je msn-troosten.
    Ik vind t zo erg voor je.... =[

    Ja, het is normaal dat je hem nu al mist. Zoek afleiding, trust me, dat is het enige dat helpt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Crumble schreef:
    Ja, het is normaal dat je hem nu al mist. Zoek afleiding, trust me, dat is het enige dat helpt.


    Dat is dus het probleem, ik kan nergens geen afleiding vinden, want bijna alles doet me wel aan hem denken..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Roulette schreef:
    Dat is heel normaal. Je hield/houdt van die jongen, als je van iemand houdt mis je hem bijna elk moment dat je niet bij hem bent. :]
    Alvast veel succes
    (flower)


    I need you like a heart needs a beat

    Sagesse schreef:
    (...)

    Dat is dus het probleem, ik kan nergens geen afleiding vinden, want bijna alles doet me wel aan hem denken..

    Weet ik, en ik herken het. Maar probeer het tocht. Het helpt. Ook al denk jij van niet. En zeg tegen je vriendinnen dat je het er niet over wilt hebben.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Crumble schreef:
    (...)
    Weet ik, en ik herken het. Maar probeer het tocht. Het helpt. Ook al denk jij van niet. En zeg tegen je vriendinnen dat je het er niet over wilt hebben.


    Ja maar weet je, dat kan ik wel zeggen maar dan nog. Hij zit bij me op school, op school zie ik mijn vriendinnen en hem ook, ik kan het wel zeggen maar dan nog gaat er over gesproken worden..-ik doe tegendraads- maar ik weet nu al dat dat niets gaat uithalen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jaa dat is heel normaal ,
    Heb ik ook meegemaakt ,
    Heb ik gewoon mega zitten gillen en dansen en springen op muziek om mij toch iets happy`er te maken xp


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ambeeer schreef:
    Jaa dat is heel normaal ,
    Heb ik ook meegemaakt ,
    Heb ik gewoon mega zitten gillen en dansen en springen op muziek om mij toch iets happy`er te maken xp


    Ja, in die stemming ben ik niet en muziek waar ik dat al op zou kunnen staat niet eens op de pc.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sagesse schreef:
    (...)

    Ja maar weet je, dat kan ik wel zeggen maar dan nog. Hij zit bij me op school, op school zie ik mijn vriendinnen en hem ook, ik kan het wel zeggen maar dan nog gaat er over gesproken worden..-ik doe tegendraads- maar ik weet nu al dat dat niets gaat uithalen.

    Ik snap je wel, maar als je gaat wegkwijnen in zelfmedelijden voel je je alleen maar rotter [/spreekt uit ervaring].


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja, dat had ik ook. Hij was eerst mn beste vriend > werd meer > vekering > maakte het uit > dag erna KUT, IK WIL WAT MET HEM > ong. half jaar lang niet gesproken > nu weer beste maatjes.

    Maar ja, dat kan niet altijd zo zijn. Heel veel sterkte meid. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Liefje, maar eventjes, ik wil toch wat zeggen.
    1) Ik vind het toch wel moedig, dat jullie het samen besloten hebben, want het is niet niks.
    2) misschien wordt het in de toekomst beter, misschien ook niet. Dat weet ik niet.
    Maar, vooral, waarom ik dit wil zeggen...
    Weet dat ik er voor je ben. altijd.
    Stuur me wat, en ik zal reageren <3
    Ik denk aan je, en ik hoop, dat je er snel over heen komt.
    En als je je hard wilt luchten, je weet me te vinden, oké?
    Twijfel niet, want ik doe alles voor je. ily <3

    Dat is heel normaal, maar doe gewoon iets van afleiding.Ga bijvoorbeeld met je mama shoppen ofzo?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Crumble schreef:
    (...)
    Ik snap je wel, maar als je gaat wegkwijnen in zelfmedelijden voel je je alleen maar rotter [/spreekt uit ervaring].


    Ja, okee daar heb je een punt. Ik ga sowieso proberen dit alles zo goed als achter me te laten en gewoon met hem om gaan als een gewone vriend, maar ik denk dat ik daar zelf en hij ook tijd voor nodig ga hebben..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson