• Oke, ik zal even heel eerlijk zeggen. Ik ben een jongen en ik heb een vriendje. Als je er problemen mee hebt moet je deze topic niet lezen.
    Nouja, in ieder geval. Op school zijn er altijd mensen die stomme opmerkingen naar ons maken. Waarom doen mensen dat eigenlijk? Als je het mij vraagt is het gewoon dat ze het OF niet gewend zijn OF het niet kunnen hebben dat wij niet bang zijn onze gevoelens te tonen. Maarja, of ik nou gelijk heb of niet, het IS vervelend. En dat zal het ook blijven. Zelfs mijn ouders en tweelingbroer lijken het niet goed te vinden. Ze zeggen wel altijd dat ik gewoon moet doen waar IK gelukkig van word, maar toch ... Ze lijken het ook niet leuk te vinden. Alleen mijn zusje vind het wel leuk. Ze blijft maar met mij over jongens praten. xDDD Best wel melig trouwens. Vooral als we samen naar de stad gaan LOLOL.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Mijn eerste reactie; AAHHH WAT CUTE!<3 -sorry ik heb een zwak voor Homo's:$ die zijn echt zo aardig:$- maar Ö gemeen dat ze daar mee pesten enz. Ik bedoel maar; als je, je beter voelt bij een jongen dan bij een meisje, dag hou je het toch lekker met die ene jongen? Als je maar gelukkig bent;"D En die pesters zijn vast gewoon jaloers. Of ze weten niet hoe ze reageren en doen het dan maar op deze lage manier. Heel zielig natuurlijk-.-' Wel lief dat je zusje wel normaal tegen je doet;"D en ik denk dat je ouders & tweelingbroer er gewoon nog wat aan moeten wenen. Als je ergens me zit mag je het aan me kwijt hoor.;"D Ik wil best helpen als er iets is ofzo. Veel succes nog verder;)


    .

    negeren =D
    jullie zijn tenminste gelukkig:Y)


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    CloudySky schreef:
    Ik snap niet waarom ze het niet goed vinden.
    Ik denk dat ze het vooral eng vinden, omdat het waarschijnlijk iets nieuws is.
    Of heb je dat vriendje al sinds je 2 was?
    Nee, ik denk het niet.
    Misschien moet je ze gewoon wat tijd geven.
    Gelukkig heb je je zusje nog (:
    En mij, voor het geval je wilt praten (A)


    Ja dat zou het best kunnen zijn.
    Ik moet toegeven dat wij in de pauzes nooit van elkaar af kunnen blijven. >>;
    En ik heb mijn vriendje pas sinds bijna een jaar.
    Dus nog niet zo heel lang.
    En ja, ik ben erg blij met mijn zusje.

    Tuurlijk wil ik dat wel. ^^


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Precies ditgene is de reden dat ik mijn profielwerkstuk over Nederland en het homohuwelijk doe.
    Mensen zijn tegelijkertijd oerconservatief en ultramodern en dat wil ik uitzoeken. Waarom? Ik kan je het antwoord nog niet geven, helaas. Ik heb er maar twee woorden voor die je misschien kunnen helpen: Heb schijt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het erg stom van die mensen dat ze het niet accepteren. Het is jouw leven en daar moeten zij zich niet mee bemoeien.
    Misschien als je ze blijft negeren, dat ze dan stoppen? Na een tijdje moeten ze wel zien dat je niet gaat veranderen en misschien gaan ze het dan wel accepteren.
    En als ik jou was zou ik eens goed met je broer praten. Ik bedoel, hij ís en blijft je broer. Misschien vond hij het gewoon raar dat jij homo bent en hij niet.
    Maar, echt knap van je dat je het hebt durven uiten & ik wens je nog veel geluk enzo met je vriendje (:


    Never run out of reasons to smile...

    Volturi schreef:
    (...)
    Cute n_n


    Hehehe. ^^


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    och wat zielig voor je .... mijn buren zijn ook gay maaar das toch niet erg mijn turleeraarres is bi maakt mij niet ui wie of wat je ook bent het telt wat er van binnen zit x)


    ...

    Darth schreef:
    (...)

    Ja dat zou het best kunnen zijn.
    Ik moet toegeven dat wij in de pauzes nooit van elkaar af kunnen blijven. >>;
    En ik heb mijn vriendje pas sinds bijna een jaar.
    Dus nog niet zo heel lang.
    En ja, ik ben erg blij met mijn zusje.

    Tuurlijk wil ik dat wel. ^^


    Oh dat zullen ze vast wel leuk vinden, als jullie heel de tijd aan elkaar zitten ^^
    Raken ze nog gemakkelijker aan elkaar gewend.
    BOFKONT! Ik wil jouw zusje
    EN dat lijkt me heel gezellig n_n


    keep on tryin' to win, even if you lose.

    Bruno ken je die film is zo niceee


    ...

    Volturi schreef:
    Dat is echt rot voor je ;[ Homo -of biseksuelen zijn net zo veel waard als hetero's, dus ik snap ook nooit waar ze die opmerkingen vandaan halen. Ze schelden toch alleen maar omdat ze stoer willen lijken of door hun eigen onzekerheden.
    In ieder geval, veel sterkte (K)


    Tja, daar zit wat in.
    Alleen ben ik niet zo om tegen hen te zeggen dat het daar door komt.
    Ik ben veel te aardig voor ze. FFF. *Shot.*
    Hehe dankje. ^^


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik vind het niet erg. ='3
    En ik snap ook niet echt dat andere het erg vinden.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Luctus schreef:
    Ik snap het niet.Wat maakt het uit? Jonge-jonge meisje-meisje jonge-meisje?

    In de tijd van de grieken en romeinen was homosexualiteit de hoogste en mooiste soort van liefde. Waarom vinden we nu dat niet meer.Ok meschien overdreven om het de mooiste of hoogste te noemen maar dan toch..

    Accepteer mekaar toch,ik bedoel je bent nu toch niet anders alleen omdat je een vriend heb?

    Ik snap mensen niet.Ze zeggen dat ze tolerant zijn,maar dan moet idereen wel het zelfde zijn.
    De rijnste onzin!

    Als ik jou was zou ik trots zijn dat ik een vriend had,het gaat om liefde niet om het geslacht.


    Wow, bedankt voor je woorden.
    Dat is helemaal waar. C:
    Ik wist niet dat het bij de Grieken zo was maar ik kan het mooi wel tegen die mensjes gebruiken. Dat is... LOL. <3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Bekrompen zielen, ze kunnen niet ruimdenken ><


    Get back motherfuckerz'

    Darth schreef:
    (...)

    Wow, bedankt voor je woorden.
    Dat is helemaal waar. C:
    Ik wist niet dat het bij de Grieken zo was maar ik kan het mooi wel tegen die mensjes gebruiken. Dat is... LOL. <3

    Graag gedaan hoor.Ik kan altijd zo kwaad worden als mensen zo doen.Een vriend van mij is ook homo,so what.Hij is en blijf een vriend van mij. Homo of niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    BlackxRoses schreef:
    Mijn eerste reactie; AAHHH WAT CUTE!<3 -sorry ik heb een zwak voor Homo's:$ die zijn echt zo aardig:$- maar Ö gemeen dat ze daar mee pesten enz. Ik bedoel maar; als je, je beter voelt bij een jongen dan bij een meisje, dag hou je het toch lekker met die ene jongen? Als je maar gelukkig bent;"D En die pesters zijn vast gewoon jaloers. Of ze weten niet hoe ze reageren en doen het dan maar op deze lage manier. Heel zielig natuurlijk-.-' Wel lief dat je zusje wel normaal tegen je doet;"D en ik denk dat je ouders & tweelingbroer er gewoon nog wat aan moeten wenen. Als je ergens me zit mag je het aan me kwijt hoor.;"D Ik wil best helpen als er iets is ofzo. Veel succes nog verder;)


    Hehe dankje. <3
    Die zwakte ken ik trouwens. LOLOL.
    Tja, dat heeft mijn broer ook wel eens gezegt. En hij zei ook dat hij niet zeker wist of hij nou bi of hetero was. Ironie. XD


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.