• 1. Ik kan mijn identiteitsbewijs niet pakken. Kunt u mijn blikje bier even vasthouden?

    2. Ik heb ook een agenten opleiding op de hoge school gehad maar ik heb hem alleen niet afgemaakt omdat ik een schijthekel aan mensen heb die agentje spelen.

    3. Eehhm sorry ik had niet in de gaten dat mijn radardetector niet aan stond.

    4. Meneer de agent waarom houd u me aan? U bent toch ook gewoon. ''een mens''

    5. Sorry agent. Ik heb nog 24 bekeuringen liggen die ik moet betalen. Als u me er nu een geeft hou ik geen cent meer over voor bier.

    6. Is dat een 9mm? Jaahh dat is dus niks vergeleken met mijn magnum.

    7. Denk eraan als u een bekeuring geeft. Dan betaal ik uw salaris in plaats van uw baas en dat is niet de bedoeling he.

    8. Ach kom op de vorige agent gaf me ook alleen maar een waarschuwing.

    9. Mijn gejatte fiets is afgejat. Kunt u me helpen meneer de agent?

    10. Sorry agent. Mijn licht doet het wel alleen die dynamo fietst fucked up zwaar. Je kunt lullen wat je wilt maar ik fiets lekker zonder licht ;).

    Sorry ben beetje melig xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    OHMIGOSH. Ik kom niet meer bij. :'D


    we were young but we were blind.

    whaha echt grappig :D

    Woeeeh.
    vet koel! :D


    AAP

    Whahaha x'D


    Mew <3

    "6. Is dat een 9mm? Jaahh dat is dus niks vergeleken met mijn magnum."
    lol xD

    Wat ik altijd doe als ik de popo zie: ga ik met een groepje valkbij ze staan en dan fake geschrokken: "NEEE ZE HEBBEN ME GEVONDEN!" en dan met zn allen keihard gillen. lol worden ze niet blij van XD


    BAM!

    Haha leuk verzonnen

    XD 7 is leuk!En wat Muppy zegt is leukw

    ik heb da eens uitgeprobeerd!!! EN DA LUKT!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    O_o


    PoisonTrash on camera

    ik heb da eens uitgeprobeerd!!! EN DA LUKT!!! xD


    welke lukte:O

    Ikke wil weeten(A)

    dit is lolxD