• Even serieus, ik mag hem echt niet meer!
    Weet je wat hij deed?
    Hij likte aan een schort en gooide het toen de hysterische fanmenigte in.
    Wil je je fans dood hebben, Bill?
    Het zal vast aan mij liggen, maar ik vind dat hij:

    Een zelfingenomen zak is!

    Hij vindt het gewoon geweldig hoe de arme meisjes er alles voor doen om iets te hebben wat van hem is [moet je nagaan dat het niet zijn schort was, maar van de host. Daarom likte hij er aan zo dat zijn Billheid er aan zat en de meiden het wilde hebben.]
    De gene die het heeft gevangen werd letterlijk voor de leeuwen gegooid, misschien zelfs érger!

    Blegh, ik ben echt even klaar met die gast.

    Het is rond het einde

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 17:06 ]


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Whipple schreef:
    (...)
    ik denk ik ook =x
    maar kom op..
    wel meer mensen doen dat, ik bedoel van die bekende mensen..=3
    waarom is het zo'n groot punt als bill het doet en als een ander zoiets doet is het niet zo erg? =x


    nou wetje dat is eht punt niet. Niet bij elke beroemdheid zijn de fans zo. Maar bij Tokio Hotel zijn ze echt extreem.

    Bandana schreef:
    (...)
    Klopt, het zou ook gewoon een, ehm, dinges. Ik ben het woord vergeten :/
    Goshverdomme.

    Reputatie? Volgens mij weet ik wat je bedoelt!


    you'll never walk alone

    xMichi schreef:
    (...)

    nou wetje dat is eht punt niet. Niet bij elke beroemdheid zijn de fans zo. Maar bij Tokio Hotel zijn ze echt extreem.

    nou, ik vind het wel meevallen eigenlijk.
    [/mijn mening]

    Yasmiinee schreef:
    maar ben je daarom al een arrogante klootzak en weetikveel omdat je dat doet? :S wat een stomme reden.:S


    Het is geen stomme reden als de levens van de fans ervan af hangen. Die bont en blauw thuis komen omdat ze iets graag wilt hebben waarop alleen zn speeksel op zit --"


    Maybe part of loving is learning to let go...

    ZoeZealous schreef:
    (...)

    Het is geen stomme reden als de levens van de fans ervan af hangen. Die bont en blauw thuis komen omdat ze iets graag wilt hebben waarop alleen zn speeksel op zit --"

    Haha, hun LEVEN? God, mensen overdrijf niet zo (:


    The Words are like Stones in my Heart~

    NoxFeels schreef:
    (...)
    Haha, hun LEVEN? God, mensen overdrijf niet zo (:

    hier sluit ik me bij aan.

    Filmpje? :]


    Only losers can act the way you do

    Laat Bill lekker, misschien was het helemaal zo erg nog niet... We hebben geen filmpje of wat gezien.. Dan kunnen we pas oordelen.. En misschien wilde Bill gewoon een fan blij maken en dacht hij daarbij niet na over wat er kon gebeuren..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Nu wil ik dat filmpje zien


    dream, dare, fly!

    Whipple schreef:
    (...)
    ik denk ik ook =x
    maar kom op..
    wel meer mensen doen dat, ik bedoel van die bekende mensen..=3
    waarom is het zo'n groot punt als bill het doet en als een ander zoiets doet is het niet zo erg? =x

    Maja, voor mij maakt het niet echt uit of bill dat doet of niet :') & ja, zoveel mensen smijten iets in het publiek. Maar ik vind dat arrogant gedoe van bill eigenlijk juist leuk x)

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Maja, voor mij maakt het niet echt uit of bill dat doet of niet :') & ja, zoveel mensen smijten iets in het publiek. Maar ik vind dat arrogant gedoe van bill eigenlijk juist leuk x)

    hahaha :'D

    ZoeZealous schreef:
    (...)

    Het is geen stomme reden als de levens van de fans ervan af hangen. Die bont en blauw thuis komen omdat ze iets graag wilt hebben waarop alleen zn speeksel op zit --"


    Ze kiezen er zelf voor,
    Als een fan zoiets niet wilt moet diegene het niet vangen en het gewoon iemand anders laten vangen;)
    Maar ik vind het zelf een beetje dom dat iedereen hem gelijk een arrogante klootzak vind hierdoor.. hij is egt niet de eerste beroedheid die zoiets doet
    Maar dat is mijn mening:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)

    haha idd.

    ik vind het een beetje ergelijk als mensen sterallures hebben :$

    ja ik ook.
    I'm the best, fuck de rest.

    dat is een VVCepheis gezegde.


    AAP

    BadThoughts schreef:
    Zo gooien ze ook hun flesje water in het publiek waaraan ze al hebben gezabberd. Dat is toch hetzelfde en daar wordt je niet kwaad om?

    Heb ik dat gezegd dan?
    Ik vind het ook niet leuk als ze iets in het publiek gooien, want dat gaat er ook zo aan toe.
    Maar het ging mij er nu meer om dat hij gaat likken [dat is gewoon ransig, wie wilt er nou kwijl hebben? En Bill weet gewoon dat ze alles van hem willen hebben, en dát irriteert mij het meest]..


    ×Bury all your secrets in my skin×

    En ik vind het juist wel grappig dat Bill een beetje arrogant doet..
    Je hoeft ook niet echt bescheiden te zijn als de helft van de wereld je aanbid en bewonderd xD
    Dan is een beetje arrogantie geen kwaad;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.