• Even serieus, ik mag hem echt niet meer!
    Weet je wat hij deed?
    Hij likte aan een schort en gooide het toen de hysterische fanmenigte in.
    Wil je je fans dood hebben, Bill?
    Het zal vast aan mij liggen, maar ik vind dat hij:

    Een zelfingenomen zak is!

    Hij vindt het gewoon geweldig hoe de arme meisjes er alles voor doen om iets te hebben wat van hem is [moet je nagaan dat het niet zijn schort was, maar van de host. Daarom likte hij er aan zo dat zijn Billheid er aan zat en de meiden het wilde hebben.]
    De gene die het heeft gevangen werd letterlijk voor de leeuwen gegooid, misschien zelfs érger!

    Blegh, ik ben echt even klaar met die gast.

    Het is rond het einde

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 17:06 ]


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Blah, wat lomp :l


    Alis volat propriis.

    TWINcest schreef:
    Moet je nagaan wat een pretgezicht hij had toen hij zag dat alle fans een hoopje maakten op één fsn o.o
    Ja, wacht, zal het filmpje in de begin post doen.

    Ik zouw ook wel met een pretgezicht toe kijken eigenlijk

    Tja.
    Ik snap niet wat er erg aan is?
    Of hij er nu aan likt of niet. Ik vind het niet veel verschil.
    Dan zou je beter kwaad moeten zijn op iedereen die alles in het publiek gooit. Ik denk niet dat, dat gelik er veel aan veranderd!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zo gooien ze ook hun flesje water in het publiek waaraan ze al hebben gezabberd. Dat is toch hetzelfde en daar wordt je niet kwaad om?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    DE Reden waarom ik geen fan meer ben. Ze zijn te comercieel geworden. Je merkt het aan hun muziek,vroegr zat er mee emotie in,nu amper tot niet.

    En het dan maar zo erg vinden dat ze geen pravici hebben en dat die fans gek zijn.En het maar zo zielig vinden dat ze geen liefde vinden.Wie word er nou verlief op zulke klootzakken
    Aroganten zakken dat het zijn.

    (Ik bedoel hiet niet Gustav en Georg mee,die vallen nog mee)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ik zouw ook wel met een pretgezicht toe kijken eigenlijk

    ik denk ik ook =x
    maar kom op..
    wel meer mensen doen dat, ik bedoel van die bekende mensen..=3
    waarom is het zo'n groot punt als bill het doet en als een ander zoiets doet is het niet zo erg? =x

    BadThoughts schreef:
    Zo gooien ze ook hun flesje water in het publiek waaraan ze al hebben gezabberd. Dat is toch hetzelfde en daar wordt je niet kwaad om?


    idd.(:


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Je bent niet zomaar 'geen fan' meer, dan moet je je gaan afvragen wat je ervoor écht was (:
    Achja.. Nog een goede avond iedereen! =D
    <3<3

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 17:01 ]


    The Words are like Stones in my Heart~

    Ja inderdaad, sinds zo half jaar haat ik hem toch al door zijn arrogantie ens tuff. na drie jaar is hij mij als fan kwijt. eige schuld. En fack jou bill... grom echt neit normaal. Wie fan is, blijf vooral lekker fan en vind eht leuk wat hij doet maar dit gaat te evr



    inderddaad je verwoord eht goed, letterlijk voor de leeuwen gegooit worden. Die fans die trekken aan elkaar slaan elkaar en pakken het zo af. Ze doen er echt alles voor om het te krijgen. Dat vind ik ook wel een beetje te evr gaan btw.


    Ik bedoel, ik was bij een concert van cinema bizarre laatst en toen gooide yu iets mijn richting op, en dat stuiterde op mijn hoofd en het meisje achter me ving het. Dan ga ik me ook neit omdraaien en hysterisch gillen 'AAAH DAT IS VAN MIJ IK RAAKTE HET ALS EERST AAN! *sla* *duw* *trek*. Nee, ze heeft gewoon geluk, zij ving het. Ik had gewoon pech dat het weg stuiterde, neits aan te doen.


    Dus dat is dan ook wel overdreven, maar ik ben het zeker met je eens

    Exercitus schreef:
    DE Reden waarom ik geen fan meer ben. Ze zijn te comercieel geworden. Je merkt het aan hun muziek,vroegr zat er mee emotie in,nu amper tot niet.

    En het dan maar zo erg vinden dat ze geen pravici hebben en dat die fans gek zijn.En het maar zo zielig vinden dat ze geen liefde vinden.Wie word er nou verlief op zulke klootzakken
    Aroganten zakken dat het zijn.

    (Ik bedoel hiet niet Gustav en Georg mee,die vallen nog mee)


    I agree..
    Gustav&Georg vallen nog mee
    Maar Bill begint gelijk echt poep te worden :X
    Ook bij zo'n filmpje, boerde hij voor de camera van zo'n awards geval. Dan denk ik: Arrogante poepzak :3


    Maybe part of loving is learning to let go...

    drieastrid schreef:
    ik vond tokio hotel vroeger veel leuker en bill ook
    hij is dik arrogant

    nee hij is dun
    maar wel arrogant


    haha idd.

    ik vind het een beetje ergelijk als mensen sterallures hebben :$


    We can only learn to love by loving.

    BARBLOVENICK schreef:
    (...)
    Ik blijf er aan twijfelen of Tom wel echt arrogant was.

    Klopt, het zou ook gewoon een, ehm, dinges. Ik ben het woord vergeten :/
    Goshverdomme.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Whipple schreef:
    (...)
    ik denk ik ook =x
    maar kom op..
    wel meer mensen doen dat, ik bedoel van die bekende mensen..=3
    waarom is het zo'n groot punt als bill het doet en als een ander zoiets doet is het niet zo erg? =x

    Ze zegt toch niet dat het bij anderen niet erg is? Maar ik denk dat ze het nu over Bill zegt omdat TH op het moment weer hot is ^^


    -

    maar ben je daarom al een arrogante klootzak en weetikveel omdat je dat doet? :S wat een stomme reden.:S


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik vond het net grappig. ;D
    En dat meisje weet zelf ook wel als ze dat vangt, dat ze zal moeten vechten als ze het wil houden...

    Trouwens als je weet dat de halve wereld je aanbid, moet je toch niet àltijd bescheiden blijven?

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 17:03 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.