• Helleu ~

    Sinds ik van mijn moeder binnenkort een nieuwe iPod krijg -wat best wel eindelijk is, als je weet dat ik al vijf jaar met dezelfde mp3 loop- mag ik er zelf eentje kiezen. Het probleem: Ik weet niet welke iPod er goed is, hoeveel liedjes erop kunnen en van die dingen. Heeft hier iemand aanraders? Zo ja, hij moet wel aan volgende eisen voordoen;

    1)Niet te duur
    2)Een waar meer dat 200 liedjes op kunnen.

    Bedankt!

    Deze heb ik. Je kan er ook foto's en filmpjes opzetten. Je kan kiezen tussen een geheugen van 8 GB en 16 GB. Ik heb 8 en ik kan er echt heel veel opzetten. Ik heb er zelfs meer dan 3 films opstaan ;x

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 14:37 ]


    You're a star in heaven.

    Een iPod Classic. Die kost €229 en daar kunnen 40.000 liedjes op :]

    iPod nano: 8 GB (tot 2000 liedjes), €139.
    16 GB (tot 4000 liedjes), €169.

    Als je echt een goedkope wilt, dan kun je de iPod shuffle nemen. Je kunt kiezen tussen:
    -2 GB (tot 500 nummers), €55
    -4 GB (tot 1000 nummers), €75

    Een iPod touch zou ik niet nemen ;D

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 14:42 ]


    Only losers can act the way you do

    Bovicide schreef:
    Deze heb ik. Je kan er ook foto's en filmpjes opzetten. Je kan kiezen tussen een geheugen van 8 GB en 16 GB. Ik heb 8 en ik kan er echt heel veel opzetten. Ik heb er zelfs meer dan 3 films opstaan ;x

    En hoeveel kost die?

    Ik ben luxe, ik heb de iPod Classic, 160 GB, dat is veel dus (: Maar ik hou van veel muziek dus, en films :9~
    Ik denk dat je voor een Nano moet gaan, want de Classic is duuur :'3

    Bovicide schreef:
    Deze heb ik. Je kan er ook foto's en filmpjes opzetten. Je kan kiezen tussen een geheugen van 8 GB en 16 GB. Ik heb 8 en ik kan er echt heel veel opzetten. Ik heb er zelfs meer dan 3 films opstaan ;x


    Ja. die heb ik ook. maar die kun je ook met 4 GB. Die heb ik. en er staan nu iets meer dan 400 liedjes op en ik ben qua geheugen net iets over de helft
    en hij's 140 euro ofzo. zoiets

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 14:41 ]


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Killjoy schreef:
    (...)
    En hoeveel kost die?


    Toen ik hem heb gekocht [in de zomervakantie] kostte die geloof ik 140/150 €


    You're a star in heaven.

    Roulette schreef:
    Een iPod Classic. Die kost €229 en daar kunnen 40.000 liedjes op :]
    iPod nano: 8 GB tot 2000 liedjes, €139.
    16 GB tot 4000 liedjes, €169.

    Als je echt een goedkope wilt, dan kun je de iPod shuffle nemen. Je kunt kiezen tussen:
    -2 GB, tot 500 nummers, €55
    -4 GB, tot 1000 nummers, €75

    Een iPod touch zou ik niet nemen ;D


    Ja, liefst een goedkope. Het is maar; er is nog iemand die een iPod wil dus, als ik dan één krijg van ergens in de €200 dan zit dat niet echt goed.

    Killjoy schreef:
    (...)

    Ja, liefst een goedkope. Het is maar; er is nog iemand die een iPod wil dus, als ik dan één krijg van ergens in de €200 dan zit dat niet echt goed.
    Hier staan alle iPods die je kunt kopen. Als je op een soort klikt, staat er lijst met de prijs + het aantal nummers dat erop kunnen bij :]


    Only losers can act the way you do