• Ik zoek dus de naam van een dier. -Ik heb geen idee of het wel echt bestaat, maar normaal wel- maar het iets kleins -beetje kleiner als een poes- en het is wit -kan ook een ander kleur hebben,normaal- en pluizig, en je kunt het in huis nemen -in een kot of vrij laten rondlopen- en nu vraag ik me af of iemand de naam heeft van dat dier? En het is geen konijn!

    een cavia :'D
    ik heb eigenlijk geen idee :'DD

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 14:13 ]

    Ik heb dus géén idee wat je bedoelt oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hamster?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Fret?


    dream, dare, fly!

    Tranquillity schreef:
    Ik heb dus géén idee wat je bedoelt oO

    Ik heb er zelf ook geen idee van :') maar ik zag het in mijn droom & dat was schattig en ik had dat kiko genoemd Oo dus nu ben ik opzoek of dat dier echt bestaat x'D.

    Hamster? Chinchilla of zoiets? Cavia? Rat?

    Wit en pluizig en kleiner dan een kat? Ik heb geen flauw idee :'DD


    -

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ik heb er zelf ook geen idee van :') maar ik zag het in mijn droom & dat was schattig en ik had dat kiko genoemd Oo dus nu ben ik opzoek of dat dier echt bestaat x'D.

    Ahzo, wahah ='D Nu hopen voor jou dat het echt bestaat en dan kan je het misschien kopen =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik denk dat het zoals AnnexRockt al heefd gezegd een Fret is -aan je omschrijving te zien,-


    .

    Je bedoeld deze toch; Fret


    .

    Killjoy schreef:
    Hamster? Chinchilla of zoiets? Cavia? Rat?

    Sinds wanneer is een rat dan wit?


    .

    BlackxRoses schreef:
    (...)
    Sinds wanneer is een rat dan wit?

    Een tamme rat is wit.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    BlackxRoses schreef:
    (...)
    Sinds wanneer is een rat dan wit?

    (:

    Moet het een zoogdier zijn?
    anders is het misschien een kip, een zijdehoentje...
    die zijn wit, pluizig, kleiner dan een poes en kunnen een huisdier zijn.. x.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Een fret denk ik dat je bedoeld :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.