• Hallookes!!

    Ik heb iets gehoord van deat er een cinema bizarre party is ergens in nederland.

    Heeft iemand daar wat meer informatie over?


    Real music is hidden behind the notes

    Daarvoor kun je terrecht op de officieële cb-fanhyve van Nederland.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Daarvoor kun je terrecht op de officieële cb-fanhyve van Nederland.


    Ok, danke :D


    Real music is hidden behind the notes

    Graag gedaan ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    volgens mij ben ik dom want ik vind er niks over (cat)


    Real music is hidden behind the notes

    Onder andere staat er hier wat over En voor de rest moet je gewoon even zoeken of vragen.


    Wie du mir, so ich dir.

    JEEJ! Gevonden(yeah)


    Real music is hidden behind the notes

    Ik ga waarschijnlijk, en zoals Kirsten zegt moet je op de hyves kijken. Alleen kun je niet meer mee denk ik, er is maar een maximum bezoekers aantal.

    En ik bn blij, ik mag boodschappen gaan doen voor CB (yeah)


    -

    Maar het aantal beschikbare kaartjes is zowieso uitverkocht en het is niet zeker wanneer het nou plaats vind. Het zou eigenlijk 28 December zijn maar dan kunnen de jongens van Cinema bizarre niet -die heel misschien zouden komen- dus nu denken ze erover om het te verschuiven maar dat weten ze niet zeker omdat er dan waarschijnlijk veel mensen weer niet kunnen. Maar ik zou het als ik jou was gewoon even vragen daar.


    Wie du mir, so ich dir.

    Willen ze het nu weer gaan verplaatsen? Damn, ik sta ook op die lijst, expres de 28e vrij gehouden... x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Crumble schreef:
    Willen ze het nu weer gaan verplaatsen? Damn, ik sta ook op die lijst, expres de 28e vrij gehouden... x'D
    Ja kijk maar bij organisatie, daar zitten der een paar uit te flippen :'DD. Maar het lijkt me echt sterk als ze het geregeld krijgen dat de jongens zelf komen. Die hebben nu zowieso al genoeg aan hun hoofd en volgens mij was Eric zowieso al niet echt kapot blij met dat idee :x


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja kijk maar bij organisatie, daar zitten der een paar uit te flippen :'DD. Maar het lijkt me echt sterk als ze het geregeld krijgen dat de jongens zelf komen. Die hebben nu zowieso al genoeg aan hun hoofd en volgens mij was Eric zowieso al niet echt kapot blij met dat idee :x

    Ze zijn wel naar die party in Frankrijk (volgens mij) geweest, maar daar gedroegen ze zich nou niet bepaald leuk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Crumble schreef:
    (...)
    Ze zijn wel naar die party in Frankrijk (volgens mij) geweest, maar daar gedroegen ze zich nou niet bepaald leuk.
    Hmm wanneer was die dan? En wat deden ze dan :'DD. -ramptoerist-


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hmm wanneer was die dan? En wat deden ze dan :'DD. -ramptoerist-

    Een beetje ramptoerist ben je wel jah x'D
    Eehm, geen idee wanneer die party was. Maar het was in een kasteel, hadden fans fakking veel geld aan uitgegeven. En zij stonden alleen maar met zijn 5en, besteden totaal geen aandacht aan de fans. Beetje lullig.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Crumble schreef:
    (...)
    Een beetje ramptoerist ben je wel jah x'D
    Eehm, geen idee wanneer die party was. Maar het was in een kasteel, hadden fans fakking veel geld aan uitgegeven. En zij stonden alleen maar met zijn 5en, besteden totaal geen aandacht aan de fans. Beetje lullig.
    Hahah op dat gebied wel ja, beetje gemeen maar okay :'DD

    Dat is inderdaad behoorlijk lullig voor de personen die het georganiseerd hadden. Vind ik inderdaad erg zielig. Maar ik ga dit topic weer verlaten want ik heb het nogal offtopic getrokken :X


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hahah op dat gebied wel ja, beetje gemeen maar okay :'DD

    Dat is inderdaad behoorlijk lullig voor de personen die het georganiseerd hadden. Vind ik inderdaad erg zielig. Maar ik ga dit topic weer verlaten want ik heb het nogal offtopic getrokken :X

    Foei tog. Waarom ben je niet op msn?

    En nu gaan we weer lekker ontopic.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg