• Oke, ik liep vanmiddag van huis naar het station toen ik een ongeveer achtjarig jongetje tegenkwam. Nou dat soort kindjes horen nog met lego te spelen, maar nee hoor deze vond het nodig om me een lekkerding te noemen, nou ik heb dat kind serieus 5 minuten met open mond aanzitten kijken. Kom op, hoezo je krijgt geen opvoeiding, een achtjarige hoort zoiets toch neit te zeggen? oO
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    > Titel aangepast ivm schelden


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kinderen steken al van hun 4 jaar hun middelvinger op en er waren van die twee jongetjes van 10 op het strand me een lekker wijf aan het noemen. Ik was geshockeerd. :o


    All was well.

    Hush schreef:
    (...)
    oO wie heeft je dat geleerd, HAHA.
    Haha geen idee, mijn broer iig niet want die was altijd braaf xd


    when words fail, music speaks.

    Haha, nu slaat die titel echt nergens op :x


    All was well.

    MARRYMENICOL schreef:
    (...)Haha ik ging altijd als de postbode kwam voor het raam staan mijn middelvinger opsteken. ;x

    -ligt dubbel-

    DAT DEED IK NAAR AUTOMOBILISTEN TOEN IK 5 WAS.
    als ze hun vinger opstaken als bedankt of begroeting en dan stak ik me middelvinger op omdat ik dacht dat ze mijn papa beledigden :3


    We can only learn to love by loving.

    Nyctalopia schreef:
    > Titel aangepast ivm schelden

    Nou eigenlijk stond er wat te fak. ghagha. maar zo issie wel leuker.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)
    -ligt dubbel-

    DAT DEED IK NAAR AUTOMOBILISTEN TOEN IK 5 WAS.
    als ze hun vinger opstaken als bedankt of begroeting en dan stak ik me middelvinger op omdat ik dacht dat ze mijn papa beledigden :3
    Haha dat deed ik ook! Nja als er een auto achter ons reed ging ik lager zitten en deed ik mijn hand omhoog als middelvinger ;x


    when words fail, music speaks.

    MARRYMENICOL schreef:
    (...)Haha dat deed ik ook! Nja als er een auto achter ons reed ging ik lager zitten en deed ik mijn hand omhoog als middelvinger ;x


    wij zijn goed,medemol


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)
    -ligt dubbel-

    DAT DEED IK NAAR AUTOMOBILISTEN TOEN IK 5 WAS.
    als ze hun vinger opstaken als bedankt of begroeting en dan stak ik me middelvinger op omdat ik dacht dat ze mijn papa beledigden :3

    Gheghe.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    History schreef:
    Kinderen steken al van hun 4 jaar hun middelvinger op en er waren van die twee jongetjes van 10 op het strand me een lekker wijf aan het noemen. Ik was geshockeerd. :o

    ach je bent ook een lekker wijf.
    :3


    We can only learn to love by loving.

    Hush schreef:
    (...)
    Wat heb je gedaan? geslagen?

    Nah, eerder gewoon vet hard schelden totdat ze er half huilend vandoor gingen. En toen gingen we pas bedenken dat we misschien problemen kregen. Vlug naar huis gegaan 8D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik klopte altijd op de ramen van de auto en zwaaide als een gek en als die mensen vriendelijk teruglachten stak ik mijn middenvinger op ;x


    All was well.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)
    ach je bent ook een lekker wijf.
    :3


    ieeh, die zaten me echt zo goor te bekijken :') en toen werd ik bang :x


    All was well.

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Nah, eerder gewoon vet hard schelden totdat ze er half huilend vandoor gingen. En toen gingen we pas bedenken dat we misschien problemen kregen. Vlug naar huis gegaan 8D

    HAha, dat had ik ook moeten doen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    History schreef:
    Ik klopte altijd op de ramen van de auto en zwaaide als een gek en als die mensen vriendelijk teruglachten stak ik mijn middenvinger op ;x


    haha geniaal =D

    jij be4nt grappig

    en trouwens dat van die jochies ahd ik ook een x ;3 maar die waren een jaar of 12 want die zaten bij meisjes van mijn dansklas in en die zitten nu net in de 1e


    We can only learn to love by loving.