• De stelling van vandaag luidt:
    Je bent beter af met één héél goede vriend(in) dan met 10 goede vrienden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nietes.


    All was well.

    eens


    live you're life

    Ik heb 5goede vriendinnen en tegen 3 zeg ik heel veel,maar er is er maar 1 die echt heel veel weet.

    Oneens. Ik heb zelf een vriendinnengroep. Met de een kan ik leuk dingen doen, met de anderen lach ik meer en met weer een ander kan ik gewoon echt goed praten. En met meerdere vind ik het sowieso veel gezelliger, dan is de gespreksstof nooit op.
    Tevens, als je maar één echte vriendin hebt, wat dan als die er niet is? Dan ben je ook maar zo alleen. En wat nou als je ruzie krijgt, of als jullie uit elkaar groeien? Dan heb je gewoon niemand meer.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    idd, klopt wel


    Queen of Hell is my name

    oneens.


    Smiling but close to tears.

    Als al die 10 vrienden échte vrienden zijn..
    dan ben ik het er niet mee eens..
    Maar natuurlijk is het wel fijn om meerdere vrienden dan die ene goede vriend te hebben.


    Follow Your Dreams!

    hoeft niet per se.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Mindfreak schreef:
    half mee eens


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Anarchy schreef:
    Ja, maar ook weer niet, want als je die ene niet meer hebt, heb je niemand...


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik weet het niet echt

    Als die vriendin nu verhuist? dan ben je alleen.
    maar het is natuurlijk wel leuk als je weet dat er één iemand is die er altijd voor je zal zijn.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    eens


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Oneens. Als je altijd maar met één persoon omgaat wordt je eenkennig en je geloof alles van die persoon. Daarbij is niet iedereen hetzelfde, je kunt vrienden hebben om gek mee te doen, om mee te praten over je problemen, en vrienden om mee te praten over dingen die je intresseren, het hoeft niet persé allemaal in een persoon te zijn om het een goede vriend te maken imo.


    Mew <3

    Zo hard mee oneens. Je wil toch wel eens iets met een groep vriendinnen doen, ipv altijd die beste vriendin? En bovendien kun je dan kijken welke vriendin op welk gebied te vertrouwen is.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Niet mee eens, maar daar had ik al eens op gereageerd..


    Life is hard and then we die