• De stelling van vandaag luidt:
    Je bent beter af met één héél goede vriend(in) dan met 10 goede vrienden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Uit ervaring: eens.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Eens en oneens
    Eens omdat je dan weet dat diegene er altijd voor je zal zijn
    En oneens omdat als diegene er niet meer is, je dan niemand hebt
    50-50 dus xD

    Eens.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Meestal, want als je beste vriendin je laat stikken, heb je eigenlijk ook nog wel een ander nodig x; -heeft dat meegemaakt-


    Destroy what destroys you.

    Mee eens, met een groep is het meteen ook zo druk! :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nee.

    ik vertel zeg maar aan al mn goede vriendin dingen over mijn verleden. De een weet dit en de ander weet dat. Ze staan allemaal op een andere manier voor me klaar.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik weet niet ;x
    is er ook een optie: 'je bent beter af met 10 goede vrienden en één héle goede vriend ? ' xax

    [ bericht aangepast op 21 nov 2009 - 21:05 ]


    -

    Jup


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Nyctalopia schreef:
    Meestal. Maar het is ook super om met meerdere goede vriendinnen iets leuks te doen.


    Some people make the world special just by being in it

    Ja,,ergens wel,,maarjah,,as die ene nu ziek is fzoow,,jhaa,,dan heb je niemand hé


    effort never betrays you

    Misguided schreef:
    Indeed.


    None but ourselves can free our minds.

    half mee eens

    Als je 10 goede vrienden hebt, lijkt het me dat je niets te klagen hebt. Ze zijn goed voor je toch? Anders waren het geen goede vrienden. Waarom jezelf beperken tot 1 goede vriend(in) Als je nog 9 andere goede vrienden hebt?


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Oneens; van die 10 goede vrienden kunnen nl altijd een paar nog héél goede vrienden worden =D

    Soms. Als diegene niet meer is, dan heb je niemand meer. En soms is het ook wel gezellig met meerdere vriendinnen


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room