• Ik had eens tegen iemand gezegt dat ik niet meer met diegene om wou gaan (Heeft zo zijn redenen) En daarna nodigt ze me uit voor een slaapfeestje ._. Wtf? En een andere vriendin van mij is wél gegaan en is nu thuis en in haar naam stata vanalles dat ze boos is enzo. Nu vraag ik wat er is, blijkt het dat iemand op het feestje haar een dikke Turk noemt en dat die vriendin (Tegen wie ik heb gezegt dat ik niet meer met haar omga en die dat feestje geeft) haar weg heeft gestuurd omdat ze druk is.

    Dat is echt de druppel voor diegene. Nouja, 'de emmer was allang overgelopen'. Haar vriendje is zowiezo al een (...) racist, nu passen ze echt goed bij elkaar. Stelletje kut koters. En ze zit ook op Q, boeit me niet als ze dit leest. :/ Vond het zowiezo al dom dat ze me uitgenodigt heeft nadat ik dat tegen haar zei. Ja ik ben ook Turk(&Duits&Nederlands)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 22:44 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat is echt gemeen ;o Weet je meteen wie je echte vrienden zijn.

    Fragile schreef:
    Dat is echt gemeen ;o Weet je meteen wie je echte vrienden zijn.
    Ja, inderdaad. Maar het gaat al 2 jaar zo. Maar het was moeilijk voor me haar los te laten omdat ik haar al rond de 8 jaar ken. En vroeger was ze een hele leuke meid maar nu heeft ze me toch een grote bek gekregen. En ze is overgelopen naar de popu's in de klas. BAH!


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Ja, inderdaad. Maar het gaat al 2 jaar zo. Maar het was moeilijk voor me haar los te laten omdat ik haar al rond de 8 jaar ken. En vroeger was ze een hele leuke meid maar nu heeft ze me toch een grote bek gekregen. En ze is overgelopen naar de popu's in de klas. BAH!


    Ik weet precies waar je t over hebt hoor. Zoiets heb ik vroeger ook wel gehad. Maar er zijn wel veeel leukere mensen waar je dan vrienden mee kunt worden. :')

    Lullig >.< Ik had is een keer zo'n kind in mijn klas, en zij was nogal apart.. dus ik probeerde haar vriendin te worden, en zij dacht dat ik haar pestte ü_ü dus ja.. ik nodig haar friggin' drie keer uit voor mijn verjaardag, zij denkt dat ik dat alleen maar doe om haar dan te pesten :')
    Dus ik weet soort van wel hoe je je voelt [:
    ps. ben ik de enige die benieuwd is wie ze is op Q?

    [ bericht aangepast op 21 nov 2009 - 1:09 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Wtf dat slaat nergens op. Als ik ergens een hekel aan geb san zijn het racisten! Like ik ben ook niet 100% NL! Ik ben er trots op dat mijn opa en oma uit Hongarije zijn gevlucht, sjeejs, ik kan daar niet tegen! XS

    En slaapfeestjes zijn altijd druk dus daar moet je je maar op voorbereiden vind ik!


    -

    Fragile schreef:
    Dat is echt gemeen ;o Weet je meteen wie je echte vrienden zijn.


    Just a simple "I love you" (: