• Jups, barbara ging vandaag met een vriendin mee. En wie fietst er voor me? Mijn crush! - Stiekem wisten we dat wel, want hij stond bij de kluisjes en ging zijn spullen pakken 8) - En ik op gegeven moment 'Amber, ik ga op tennis.' Dus ik maak zo'n 'Ah' geluidje, net alsof ik klaarkwam, maar het moest lijken of ik een bal ging slaan. En juist, wie keek er om? Mijn crush. Hahah! Dat wou ik even medelen. Jaaa, ik wil echt op tennis 8)

    En, jullie nog wat leuks meegemaakt?

    Damn, dat is best voor schut :'D
    Ik ben vandaag heel de school door gelopen met een zakdoek aan m'n neus want ik had een bloedneus -.- En iedereen lachte me uit want ik praatte raar :'D En ik flikkerde over elke opstap want ik zag niet waar ik liep, tenminste niet de grond.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    haha da's wel beschamend ja XD
    ik maak niet veel mee, alleen had er vandaag een klasgenoot een bal tegen ze gezicht en toen bloede hij uit zijn ogen! vet creepy...


    You are beautiful, you are love.

    Haha, :'D


    nee, ik heb een saai leven.


    - hoi ;D

    Je hebt er zelf wel om gevraagd hé, om het feit dat hij keek :'D (?)
    Ik maakte ook zo'n Ah geluidje tijdens de volley. Ik moest opzetten en het kwam eruit voor ik het wist. Komt een vriend van me achter me staan en begint een 'neukbeweging' te maken. Iedereen lag strijk, maar ik schaamde me wel :'D
    Ten tweede ben ik van een trap gesukkeld terwijl er keiveel mensen op stonden te kijken en ik ben van een verhoogje aan de deur geschoten, terwijl een vriend van me stond te kijken en hij lachte de hele dag met me, dat ik niet op hakken kon lopen.
    Dusja, leuke dag hoor :'D

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 16:55 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Moustache schreef:
    Haha, :'D


    nee, ik heb een saai leven.

    Kom bij mij en Renée wonen, altijd wat te beleven :'d

    Hahaha - ik heb schoolfeest straks. (cat)


    when words fail, music speaks.

    MARRYMENICOL schreef:
    Hahaha - ik heb schoolfeest straks. (cat)

    Dat wist ik, dat stond in je msn dacht ik 8) Veel plezier <3

    Broadway schreef:
    (...)
    Dat wist ik, dat stond in je msn dacht ik 8) Veel plezier <3
    Ja haha. Dankje<3


    when words fail, music speaks.

    Ik ga straks naar Lothar
    en ik heb geen zin
    en ik ga morgen new moon zien met hem & myn britt <3


    Some people make the world special just by being in it

    Lol x'D
    Miss naar New Moon ;'d


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Bij mij kwamen er in de grote pauze monniken uit India muziek maken n_n Ik had ze maandag al gezien/gehoord, tijdens de info-avond over vrijwilligerswerk doen in India, maar het was zo grappig x'D
    Jammer genoeg was geloof ik hun hele familie mee, waardoor onze aula helemaal vol zat Ö

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 17:03 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik heb iets meegemaakt zonder dat ik het eigelijk wist
    want we mochten naar huis en ik liep door de gang met een paar vrindinnen opeens zag ik een leerkracht die mij opstel hat gegeven als een soort straf maar ik moest iets uitleggen en ik draai me om om het aan mijn vriendinnen te zeggen maar ik struikel komt net mijn crush lang ik grijp iets om mij aan vast te houden moet dat net zijn schouder zij maar ik had niks door dus ik leip even verder tot dat ik zijn schouder nog altij vast heb mijn vriendinnen die wat verder stonden lagen plat en je zouw verwachten dat ze het al vergeten zijn ( mijn vriendinnen die jongen is het al lang vergeten ) maar ze zijn er nog altijd over bezig en het is al meer dan twee wekken gelleden en altijd als hij lanhs komt zeggen ze teggen mij ' ha kijk daar is je vastpakpaal ' ik word er gek van :(:(


    don't rush into love, because even in fairy tales ,the happy ending takes place on the last page

    Ik had drie uur uitval ;x nee 4 uur. ;x of nee toch drie uur. en niemand had het verteld

    het leuke was dat ik ging pingpongen met gym en ik ging tegen Sam en dat sloeg nergens op want eerst deden we 'gewone' pingpong, toen 'underground' pingpong onder de pingpong tafel en toen 'extreme' pingpong samen met Roel,Pepijn en Nadieh op drie tafels ;x


    We can only learn to love by loving.

    Oke..
    Ik heb net voor het eerst echt alleen op m'n moeders - voor mij onverzekerde - brommer naar huis gereden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb in het eerste jaar iets heel genant meegemaakt: Ik was ziek naar school gegaan en ik had moeten kotsen in het pombakje vanvoor in het lokaal ><


    Just a simple "I love you" (: