• Holy cow, and it happened again!
    Jaja, alweer.
    Ik heb wéér een pakje Black Devil naast me liggen.
    *voelt zich schuldig*
    Ik had mezelf, én mijn vriend belooft niet meer te roken. En, ja. Ik ging vandaag met een vriendin van me mee naar de tabakshop.
    En wat koop ik daar? Ja, juist; Black Devil!
    *voelt zich nog schuldiger*

    Wie heeft hier ook ooit wel eens van iets spijt gehad van drugs, alcohol, of sigaretten?


    btw; ik gooi ze mooi niet weg! ze waren duur en ze zijn lekker :3
    én
    Ik weet dat het slecht voor me is, ik weet wat het kan aanrichten, ik weet welke ziektes je kan krijgen *kijkt naar vaders begraafplaats*
    maar het is om de stress kwijt te raken.
    en ik vind het duur, ja want ik zat in geldnood >.>

    Het was 4.60 --'

    [ bericht aangepast op 18 nov 2009 - 22:49 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Gooi ze weg ;) Verbrand ze! Sla ze! Eet ze op! Maar ga ze niet roken!
    Dude, dat is slecht voor je!
    En dan breek je je belofte, dus leg ze weg :)
    Wel goed dat je 2maand niet meer had gerookt (:

    Back to the point:
    Nee ik rook niet en drink ook niet zoveel dus ik heb eigenlijk nergens spijt van x'D *voeltzichonschuldig*


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    btw; ik gooi ze mooi niet weg! ze waren duur en ze zijn lekker :3


    Ja zo kan je dan ook niet stoppen hea. -.-


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik zou stoppen met 2 vriendinnen van me, een week hielden we het vol, die maandag erop op school hadden we alle drie een pakje sigaretten bij.
    En ik heb nu geen zin om te stoppen, veel te gezellig met onze groep.
    Ik drink ook wel is, net als dat ik af en toe een blowtje rook.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Black Devil is dus juist wel goedkoop he!
    Ik weet niet wat jij normaal rookt maar als ik een pakje koop, van 19 net als Black Devil betaal ik minstens 4.60.
    Dus Black Devil is goedkoop.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ben sowieso niet verslaafd! Ik biets altijd van mijn vriendinnen:Y).
    En schuldig voel ik me er niet over, want ik rook alleen heel af en toe, en ben zeker niet verslaafd!


    rules don't stop me

    Ik. Ook ik had beloofd om te stoppen, maar ik koop er nog steeds. Ik ben twee weken (anderhalf) gestopt omdat ik geopereerd ben en ik mocht niet roken, maar daarna kon ik me echt niet meer inhouden. Ik had nood aan sigaretten en nu heb ik er zoveel spijt van, want daardoor ben ik weer opnieuw begonnen --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nooit ergens spijt van gehad.
    Maar plz, gooi die rommel weg, het is echt niet goed voor je. Hoe langer je rookt, hoe moeilijker je er vanaf graakt.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik gooi het nog steeds niet weg :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Omnia schreef:
    Black Devil is dus juist wel goedkoop he!
    Ik weet niet wat jij normaal rookt maar als ik een pakje koop, van 19 net als Black Devil betaal ik minstens 4.60.
    Dus Black Devil is goedkoop.

    het ís ook 4.60...


    your eyes are like stars in the night.

    Nee, ik ben ontzettend braaf. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Keelhauled schreef:
    (...)
    NEEE!
    het was wel 4.20 euro D:

    €4,20 maar? Mijn pakjes kosten altijd €6,-. En dan ongeveer 3 sloffen per maand. Dus dat komt uit op ongeveer €180,- per maand wat ik dan kwijt ben. ^^ Misschien moet je er eentje of twee per dag roken en dan langzaamaan stoppen? Iets beters weet ik niet, want ik heb geen ervaring met stoppen. Daar ben ik te eigenwijs voor, aangezien iedereen er altijd maar over zeurt. :'D Succes ermee in ieder geval!


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    nou.. eigenlijk heb ik het zelfde als jou..
    ik zou stoppen na me pakje..
    maar pas heb ik er toch weer gekocht.. toen wou ik het maar nu heb ik ook spijt.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2009 - 22:37 ]


    Nvt

    JoJudicious schreef:
    (...)
    €4,20 maar? Mijn pakjes kosten altijd €6,-. En dan ongeveer 3 sloffen per maand. Dus dat komt uit op ongeveer €180,- per maand wat ik dan kwijt ben. ^^ Misschien moet je er eentje of twee per dag roken en dan langzaamaan stoppen? Iets beters weet ik niet, want ik heb geen ervaring met stoppen. Daar ben ik te eigenwijs voor, aangezien iedereen er altijd maar over zeurt. :'D Succes ermee in ieder geval!


    Het was 4.60
    *heel goed in verkeerd lezen*


    your eyes are like stars in the night.

    Keelhauled schreef:
    (...)
    NEEE!
    het was wel 4.20 euro D:
    Dan verkoop je het aan je vriendin. In ieder geval, houd het niet zelf. Er was een reden waarom je gestopt was.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.