• Ik had net biologie.='D en komt die gast met een kar vol met varkensharten aanrijden. Echte harten, een homp vlees met aders eraan, en bloed eruit, en al dat soort dingen meer. Dus zegt, ie en vandaag gaan we een hart ontleden, iedereen schrikt zich wilt. Komt ie met een bordje met zo'n hart erop aanzetten, gaf ie me zo'n mesje waar je ook mee geopereerd wordt. Hij vond dat ik het maar voor moest doen omdat ik dit jaar over doe. Nou vorig jaar heb ik dat dus nooit gedaan, maar het was wel grappig, na een tijdje leek iedereen op een huurmoordernaar want al die handen zaten onder het bloed. Na een tijdje vond iemand het grappig om zijn naam met bloed op de tafel te schrijven. ='D het was lol.

    Iemand ooit al zoiets gedaan?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Savior schreef:
    (...)
    Dat moesten wij ook doen (gellukig ik niet XD) o.o


    haha, heb jij even geluk;)
    Ik moest het wel doen (voor heel de klas nog wel) en iedereen inclusief ik begonnen te lachen xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik voel mij al misselijk worden bij het vlees in de slager? Nee, dat zou ik nooit doen man :'D Ik kan niet eens tegen bloed enzo.
    Nuja, we moesten vorig jaar een oog ontleden en dat vond ik al erg genoeg. Ghaha


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Ik voel mij al misselijk worden bij het vlees in de slager? Nee, dat zou ik nooit doen man :'D Ik kan niet eens tegen bloed enzo.
    Nuja, we moesten vorig jaar een oog ontleden en dat vond ik al erg genoeg. Ghaha

    Je ziet geen bloed(mist hij goed schoon gemaakt is)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik moet dat ook doen; schapen hart en ooit een vis ontleed of zo.
    En ik ga nog iets doen, weet niet meer wat. Ik vind het wel grappig :X Er viel namelijk iemand flauw. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb geen biologie meer. En nee, ik heb dat nog nooit gedaan. Niet van plan ook.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rush schreef:
    Ik heb geen biologie meer. En nee, ik heb dat nog nooit gedaan. Niet van plan ook.

    kidrauhl schreef:
    Gatverdamme oO


    I need you like a heart needs a beat

    Ik wil dat oook x'D
    Wij hebben alleen mini-visjes ontleed >_<


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Dit is echt, VET
    Nee, nog niks ._.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ontleden is lijp :]
    Alleen ik heb het nooit mogen doen =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Bahbahbah ik zou dat noooooit willen doen :'DD


    -

    Ieuw!
    Ik zou zoo van mijn stokkie gegaan zijn! xp

    Wij mochten M&M's tellen en daarna opeten :Y)


    You're a star in heaven.