Oneens.
Ik denk dat als iemand de mening mee eens heeft zijn/haar argument is dat je daar makkelijk iemand mee kunt vermoorden. Maar dat kun je met normalle messen ook (:
Ja, dat is leuk zeg. Door dat ene klein groepje mensen die het verpest moet een enorme groep mensen lijden? Nee, dat is niet eerlijk, en dus niet mee eens.
Joker schreef: Oneens.
Ik denk dat als iemand de mening mee eens heeft zijn/haar argument is dat je daar makkelijk iemand mee kunt vermoorden. Maar dat kun je met normalle messen ook (:
Joker schreef: Oneens.
Sterker nog er is ooit iemand vermoord met een pen,en daar heb je geen vergunning voor nodig dus waarom dan wel omeen stel messen?
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Voor de veiligheid misschien wel, maar voor de handigheid niet. En langs de andere kant kan je je ook verdedigen als er ingebroken wordt ofzo, dus oneens.