• heey. ik wou gwn ff mededelen dat mijn moeder een obsessie heeft voor thee, en ze schiet helemaal in de stres als er bijna niks meer is xD dat is altijd zo lachen. Maar om dit nog een beetje nuttig te maken; wiens moeder heeft nog meer een obsessie voor iets? xd

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 19:06 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Mijn moeder heeft een obsessie voor slechte radiozenders. Echt waar o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Sentiment schreef:
    Mijn moeders obsessie, ik zou het echt niet weten. Ze houdt wel erg van shoppen, just like me.

    Mijn moeder gaat nooit shoppen, ze gaat alleen naar de stad als ze écht iets nodig heeft... helaas -.-

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 19:07 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Prada schreef:
    Sigaretten en koffie


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Prada schreef:
    Sigaretten en koffie


    Happiness hit her like a train on a track

    Mijn moeder is verslaafd aan drop 8D


    "Let them eat cake!"

    mij moeder is geobserdeerd met mij lastig valle -.-


    silence can destroy,

    Twinkle schreef:
    Mijn moeder heeft een obsessie voor slechte radiozenders. Echt waar o.o

    Inderdaad -,- in de auto; alleen radio 2 =_="
    En volgens mij voor m'n buurman o.o


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    mijn moeder maakt poppen en plushe beestjes --" het hele huis, maar dan ook echt het hele huis hangt vol. ik hoop dat mijn kamer er niet onder gaat lijden


    act, don't talk

    mijn moeder is een streskip.Ze flipt als ik en mijn zus bijna te laat komen vanmorgen moest ik naar de tandarst zij helemaal flippen want we hadden nog maar 5 min. we moeten toch altijd 7 min. wachten of meer.DUs die 5 min. schijt toch niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    thetourist schreef:
    mijn moeder maakt poppen en plushe beestjes --" het hele huis, maar dan ook echt het hele huis hangt vol. ik hoop dat mijn kamer er niet onder gaat lijden


    Whaha. arme jij :Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    Reassurance schreef:
    Mijn moeder heeft een obsessie om mij dingen te verbieden.


    welkom bij de club (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    mijn moeder's obsessie is operamuziek en dan zet ze die altijd op het hoogste niveau maar mijn stereo-installatie kan luider xd


    Change, the only good thing in this world.

    Ehm, mijn moeder niks eigenlijk. Ja, de computer moet de hele dag aanstaan voor het geval ze iets dringend moet opzoeken xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ehm, mijn moeder niks eigenlijk. Ja, de computer moet de hele dag aanstaan voor het geval ze iets dringend moet opzoeken xD

    Mijn ma heeft altijd ineens wat te doen wanneer ik midden in een msn gesprek zit :S


    Second star on the right and straight on till morning