• Een vriendin van mij zei dat als je aan chocolade ruikt, dat je hersens denken dat je het eet.

    Nouja, dat vind ik raar. Ik bedoel, alsof je hersens dat automatisch denken omdat je het ruikt?

    Wie wilt het even uitproberen voor Oma Lau?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Het is ongeveer waar.
    Je proeft grotendeels met je neus. Dus doordat je het ruikt denken je hersenen waarschijnlijk dat je het proeft ofzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    I have no idea xD


    You can run but not hide

    Bandana schreef:
    Het is ongeveer waar.
    Je proeft grotendeels met je neus. Dus doordat je het ruikt denken je hersenen waarschijnlijk dat je het proeft ofzo.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Bandana schreef:
    Het is ongeveer waar.
    Je proeft grotendeels met je neus. Dus doordat je het ruikt denken je hersenen waarschijnlijk dat je het proeft ofzo.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja en dan ga je ook speeksel aanmaken, tenminste als je het lekker vind. -chocola is vies-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dus dan ga je ook bijkomen van gewicht ? Oo'

    Irgendwann schreef:
    Dus dan ga je ook bijkomen van gewicht ? Oo'

    Néé hoor ^^ Ik denk dat je maag zich gewoon vult doordat ze denkt dat je iets naar binnen werkt. Dat heb je met een kauwgum ook. Ofwel krijg je daar honger van :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Néé hoor ^^ Ik denk dat je maag zich gewoon vult doordat ze denkt dat je iets naar binnen werkt. Dat heb je met een kauwgum ook. Ofwel krijg je daar honger van :'D

    Je maag vult zich niet :'D
    Dat zou anders wel handig zijn, nieuw superdieet: Smell, don't eat


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dus als je zin hebt in chocola, gewoon aan chocola gaan ruiken? x-o


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Bandana schreef:
    (...)
    Je maag vult zich niet :'D
    Dat zou anders wel handig zijn, nieuw superdieet: Smell, don't eat

    Maarja niet echt vullen. Maar vals vullen. Net alsof het iets binnenkrijgt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Néé hoor ^^ Ik denk dat je maag zich gewoon vult doordat ze denkt dat je iets naar binnen werkt. Dat heb je met een kauwgum ook. Ofwel krijg je daar honger van :'D

    Ooohw, oke :'D het zou erg zijn moest je bij komen van te denken aan eten Oo'

    je ne sais pas of et waar is.xD


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Komt denk ik doordat chocola zo'n indringende geur heeft? Ik wil het altijd gelijk eten dan. :9~


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    als ik het ruik, heb ik juist zin om te eten ;)

    Rush schreef:
    Komt denk ik doordat chocola zo'n indringende geur heeft? Ik wil het altijd gelijk eten dan. :9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?