• Bij Love&Death zingt Bill zo na 'Dont you mess with my heart' diene 'My heart' zo hoog! ik hoop niet dat hij denkt dat ik dat kan meezingen hoor ;o!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    wie kan dat nu niet meezingen?
    tss, volgens my zingt hij dat niet eens zelf op een concert. ik bedoel, als hij elke dag zo hoog moet zingen.. zijn stem gaat er weer aan hoor.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben benieuwd om alle liedjes live te horen! En inderdaad, die kan ik ook niet mee zingen. ;D


    Tanya is de beste.

    Helium x'D
    Ik zie m echt al staan op t concert x,x

    Op Youtube zijn die allemaal verwijdert, dat liedje ;o

    UNCOMMON schreef:
    Helium x'D
    Ik zie m echt al staan op t concert x,x

    Haha, helium. Stel je voor. :'D


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    (...)
    Haha, helium. Stel je voor. :'D

    Met zo'n ballonnetje
    'Wacht eventjes' -neemt helium in- 'With my heaaaarrttt'

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Met zo'n ballonnetje
    'Wacht eventjes' -neemt helium in- 'With my heaaaarrttt'

    Haha en dan iedereen in de zaal met ook zo'n ballon, om mee te kunnen zingen.
    -beelden-


    Tanya is de beste.

    Hij denkt wel dat je dat gaat zingen :'DD want op concert laat ie het publiek dat toch zingen dus je zult wel moeten -als je gaat- :'DD


    -

    Genius schreef:
    Hij denkt wel dat je dat gaat zingen :'DD want op concert laat ie het publiek dat toch zingen dus je zult wel moeten -als je gaat- :'DD



    dan breken alle glazen ;o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Alysse schreef:
    wie kan dat nu niet meezingen?
    tss, volgens my zingt hij dat niet eens zelf op een concert. ik bedoel, als hij elke dag zo hoog moet zingen.. zijn stem gaat er weer aan hoor.


    Misschien .. hij lijkt net Mika ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Pliena schreef:
    (...)
    Haha en dan iedereen in de zaal met ook zo'n ballon, om mee te kunnen zingen.
    -beelden-

    x'D
    'Nieuw, de TokioHotel helium ballonnen. Speciaal, zodat je ook Love and Death mee kunt zingen. Koop hem snel!'