• Want ik heb rare poppetjes en ik woon ook in de ghetto ofzo. Ja dat zegt nieck allemaal tijdens engels gister. Haha want ik had zo uit een scheurkalender een voodoo dingetje die je kon uitknippen meegenomen en die was ik aan het uiknippen samen met een vriendin. En toen zei hij emo en ging dat op mijn boek schrijven. En ik woon ook in een ghetto en hij niet. En ik snij mezelf volgens hem. Oke weten julli dat ook weer haha. ;x


    when words fail, music speaks.

    okaaayy...


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Haha, een jongen van mijn klas ook de hele tijd. Ine, jij bent emo hé? Ik, ja hoor! :'D
    En ik had eens witte schoenen aan om naar school te gaan, komt hij naar me toe en vraagt hij: 'Heb jij je schoenen in de emo-winkel gekocht?' Ik echt zo van wtf? o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben ook emo, dúh. x,x
    Je bent al emo als je eens zwart aanhebt, ofzo o.o

    Hiya EMO =3
    tss, maar als ik dus van jou hou. Hou ik van een iemo? o.o
    ILOVEEMOSDAN x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    haha het broertje van me vriend zegt altijd emo tege mij omdat ik een keertje me haar zwart verfde xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ik ben volgens de ene helft van de bevolking gothic en volgens de andere helft emo xD
    omdat ik 2 soms 3 kleuren haar heb ik eyeliner draag en veel zwart ... sooo..?
    nja ik reageer er all niet eens meer op xD


    A Noble was Born in Chaos

    Omg
    emo is zó vorige week :3


    We can only learn to love by loving.

    Bij mij in de klas ben je al emo als je zwarte nagels hebt. o.O dus, yeah. ik ben heel erg emo.


    Underdog, just look at the mess you made.

    ik WAS emo , ghaha ;D
    wat waren die mensen toch zo zielig.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Haha 'k ben zogezegd ook emo, en dat omdat mijn hand (mijn handrug dan nog wel, niet eens mijn pols) vol staat met krassen :'D. Weliswaar door mijn kat maarja :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Iedereen vind mij ook emo, so join the club! :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik ben volgens heel mijn klas emo en alleen maar omdat ik de enigste ben dat naar ToHo luister. en volgens hen is TH emo.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2009 - 23:05 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Mijn leerkracht engels beledigde me. Ik keek hem met grote ogen aan en zei; Oké zodra ik thuis kom ga ik mij dus kei hart snijden en wenen om u eh. En da heeft u dan op uw geweten. Hij zei gewoon; gij emo. x)


    We'll never be as young as we are tonight

    Haha, iemoooooh is in dude. (nerd)


    Tanya is de beste.