Ik heb echt het gevoel dat alles wat ik had kapot gaat. Ik had eindelijk mijn leven een beetje op een rij, maar nu lijkt alles wel weer net zoals vroeger, een gigantische puinhoop.
Mijn beste vriendin van school is afgepakt, met mijn andere BF heb ik haast alleen maar ruzie en niemand heeft tijd om er dan ook maar even voor me te zijn. terwijl ik er altijd voor hun ben en ook zal zijn. Ik word er gek van, helemaal omdat ik alleen hier op Quizlet kan laten merken wat er is en hoe ik me voel. Natuurlijk heb ik hier vriendinnen die er altijd voor me kunnen zijn maar hun kunnen me niet knuffelen of mijn tranen wegvegen en dat doet soms wel pijn. Want ik lijk alles te verliezen wat ik opgebouwd heb, alles waar ik zo blij mee was. Mijn ouders maken alleen maar ruzie, mijn vriendenkring gaat kapot, niemand heeft nog tijd voor me want iedereen is te druk met hun vriendje, het gaat slecht op school en ik heb totaal geen zin meer om te doen alsof alles zo goed gaat.
En nu moet ik morgen ook nog wat gaan doen met het meisje wat mijn beste vriendin heeft afgepakt en ik zie er heel erg tegen op. maar ik weet ook dat afzeggen geen zin heeft want ze maakt toch weer een nieuwe afspraak. Ik word hier gewoon gek, alles gaat fucking fout. =x
Ja nu ben ik een zeikwijf, een trut en een aandachtzoeker. maar weetje soms moet je gewoon iets kwijt kunnen. de een heeft een dagboek en ik heb dit forum, de enige plek die ik als een veilige haven, een thuis beschouw.
We can only learn to love by loving.