• NO WAAAAY
    Serieus, het is not funny dit.
    Sommige van jullie denk misschien van; yeah right
    Maar ik vind dit echt niet leuk.
    ik sta 8 onvoldoendes (voor de Belgen; buizen) op mijn rapport, en 4 voldoendes. En dan zonder gym en handvaardigheid erbij zeg maar.
    Ik wil dit echt niet meer, maar ik wil niet weg uit m'n klas. Ik ben namelijk slecht in vrienden maken. ]:

VERDOMME

Oké, nu denk ik alleen aan mezelf. Wie heeft er ook zo'n leuk probleem als ik?
    En ga alsjeblieft niet zeggen dat je ergens een 8 of zo voor hebt, dat kan ik mentaal niet aan. :Y)

[ bericht aangepast op 11 nov 2009 - 17:59 ]

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Ik sta voor informatica en M&O onvoldoende

Life is hard and then we die

OjEE! ik dacht dat ik de ergste was met mijn 7 Voldoendes en 4 Onvoldoendes... Als ik niet snel beter ga leren moet ik van Havo naar VMBO! EN dat wil ik NIET! :(
    Maar veel succes, gewoon veel huiswerk maken en leren.. -makkelijker gezegd dan gedaan-

You are beautiful, you are love.

Ik heb nog geen cijfers gehaald dit jaar :Y)

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Ik heb ook al rond de 8 onvoldoendes... Maar niet op rapport, alleen nog met PW's en SO's. Ik ben bang.

I live for the applause, you will die for it.

Je hebt toch nog een heel jaar om het op te halen?

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tranquillity schreef:
    Je hebt toch nog een heel jaar om het op te halen?

Nou ja, dat is misschien wel zo, maar het gaat nu al niet goed, dus waarom zou het de rest van het jaar wel goed gaan? Het blijft hetzelfde niveau, dus daarom ben ik ook van plan om in plaats van vwo te doen, naar havo te gaan. Dan doe ik na mijn have-examen nog twee jaar vwo, en dan heb ik ook een vwo-examen. Maakt toch niets uit; Ik heb sowieso al een jaar voorsprong met alle anderen omdat ik een klas heb overgeslagen.

Misschien is je niveau gewoon te hoog?

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Misschien moet je toch dan een niveau lager, je kan het gewoon niet aan denk ik. Je kunt later altijd op stromen en vrienden maken is echt niet moeilijk, meestal komen er al snel mensen op je af die kennis willen maken. =]

We can only learn to love by loving.

MARRYMEBO schreef:
    Misschien moet je toch dan een niveau lager, je kan het gewoon niet aan denk ik. Je kunt later altijd op stromen en vrienden maken is echt niet moeilijk, meestal komen er al snel mensen op je af die kennis willen maken. =]

Bij mij niet, en al helemaal niet in de derde klas. Bij mij op school dan.

That sucks. O.o
    Ik ga waarschijnlijk 2 onvoldoendes rond de 4 staan. :s
    Misschien kan je, naast je bijles, nog aan je vriendinnen soms hulp bij een bepaald vak vragen dat jij moeilijk vind, maar waar zij goed in zijn?

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Kom bij mij wonen. Daar wil je niet eens vrienden maken met iemand.

aaah ben ik lekker niet meer alleen

eens zien, ik heb een 5 op 20 op GedragsWetenschappen (psychologie) een 7/20 op aardrijkskunde en nu ook nog eens een 3,5/25 op Frans!!!!!!!
    Lalala ik ben al van richting veranderd, en nu mag ik da niemeer (vn richting verandere) dus... Ik word lekker een studienerd!!!(nerd)
    Doe je mee??xD

Xx

Ik heb zowat bijna alleen maar onvoldoendes ;d maar dat komt omdat ik vaak ziek ben. 't Is zelfs zo erg, dat ik nu naar een andere school ben, waar ik mijn achterstand moet inhalen. :]

all I want for christmas is a girlfriend

Musicbeats schreef:
    Als je echt niet weg wilt uit je klas, zou je misschien iets beter studeren?

Ik heb gesproken :'D

Never say you're happy, when your eyes still cry.

Ik sta 3 onvoldoendes. Maar ik en mijn ouders tellen gym niet mee als onvoldoende, dus 2. En misschien moet je toch afzakken van niveau. Als je het echt niet aan kan.. Dat is geen schande hoor!

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.