• NO WAAAAY
    Serieus, het is not funny dit.
    Sommige van jullie denk misschien van; yeah right
    Maar ik vind dit echt niet leuk.
    ik sta 8 onvoldoendes (voor de Belgen; buizen) op mijn rapport, en 4 voldoendes. En dan zonder gym en handvaardigheid erbij zeg maar.
    Ik wil dit echt niet meer, maar ik wil niet weg uit m'n klas. Ik ben namelijk slecht in vrienden maken. ]:

    VERDOMME

    Oké, nu denk ik alleen aan mezelf. Wie heeft er ook zo'n leuk probleem als ik?
    En ga alsjeblieft niet zeggen dat je ergens een 8 of zo voor hebt, dat kan ik mentaal niet aan. :Y)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2009 - 17:59 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het woord 'buizen' heb je van mij (nerd)

    Dat is wel kut. Maar het is toch niet zeker dat je uit die klas weg moet? Of wel? o:


    Only losers can act the way you do

    Misschien moet je maar even een nerdje worden: niets anders doen dan leren (nerd)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik sta ook wel veel onvoldoendes maar ik ga de weken hierop wel heel hard leren (zie: uberhaupt leren) dan haal ik het grootste deel weer op hoop ik.


    Mew <3

    Je wilt niet weten wat ik doe.
    Ik heb bijles.
    Leer een week/2 weken van te voren, maar het helpt vaak niets.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als je echt niet weg wilt uit je klas, zou je misschien iets beter studeren?

    Ik heb gesproken :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik sta nu voor een vak onvoldoende ;x
    Maar euh.... heel veel succes <3
    En tja, als je niet weg wilt uit je klas, moet je misschien nog een klein beetje, meer je best doen ? :X

    misschien heb je gewoon 1 niveau te hoog. =3
    er is niets mis met naar een andere niveau gaan.. het is misschien wel kut om uit de klas weg te gaan, maar je zult denk ik zo je eindexamen over een paar jaar(?) écht niet halen..
    maar in ieder geval veel succes!

    Het ligt sowieso aan hetgeen dat ik groep zeven heb overgeslagen. Een van de belanrijkste klassen om de basisschool. Daarom heb ik geen goede basis voor wiskunde, biologie, natuurkunde, etc. Van die exacte vakken. Ik kan dit niveau wel aan, dat zeggen alle leraren ook. En ook niet aan mijn Engels; daar haal ik altijd voldoendes voor. (ik doe tvwo)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Waarom verander je niet van richting?

    Bumblebee schreef:
    Waarom verander je niet van richting?


    Richting?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    Je wilt niet weten wat ik doe.
    Ik heb bijles.
    Leer een week/2 weken van te voren, maar het helpt vaak niets.

    Als beter leren niet helpt enzo, dan doe je het misschien op de verkeerde manier? Als je daar niet aan twijfelt dan is je niveau misschien te hoog voor je?


    To live would be an awfully big adventure

    Breeze schreef:
    (...)

    Richting?
    Ik denk dat ze niveau bedoelt. In België hebben we richtingen, in Nederland blijkbaar niveaus :'D


    Only losers can act the way you do

    Als ik jou was zou ik niet 2 weken van te voren leren, dat is nutteloos, je kunt beter een week van te voren beginnen.


    Your make-up is terrible

    Ik ben druk bezig met frans ophalen, maar 't lukt me niet :' (

    Leren is het enige wat ik te vertellen heb :X
    Ik sta ehm, 2 onvoldoendes volgens mij.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells