• Tss, ja. Hadden we een SO voor Nederlands maandag, kregen we hem vandaag terug. Had ik maar één foutje, zegt dat wijf ineens. "Ja, hier krijg je verder geen cijfer voor. Dit was alleen om te kijken hoe hoog jullie nivo is." Ja hallo, dan heb ik eindelijk een goed cijfer krijg je dit weer.

    Grr


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    dat is behooorlijk kut =3
    en het is toch niveau? niet nivo..
    of ben ik nu dom bezig.. x'D
    naja..wat maakt 't ook uit (A)

    Whipple schreef:
    dat is behooorlijk kut =3
    en het is toch niveau? niet nivo..
    of ben ik nu dom bezig.. x'D
    naja..wat maakt 't ook uit (A)


    Ja, weet ik. Maar ik vind dat zo irritant om te typen net zoals kadeau. Of schrijf je dat nou ook weer met een c?

    Kuttaal.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Had ik ook.
    Hadden we een toets gemaakt, had ik een 7.3 (en dat was zeg maar, echt goed) en toen was het gewoon om te kijken hoe je vaardigheden waren. JEZUS


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is nou echt eens kut x.x


    Happiness hit her like a train on a track

    eigenlijk wel grappig ;x
    maar ik zou er ook niet kunnen mee lachen you know.

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Ja, weet ik. Maar ik vind dat zo irritant om te typen net zoals kadeau. Of schrijf je dat nou ook weer met een c?

    Kuttaal.
    cadeau (nerd)

    Dat moet wel kut zijn inderdaad maar ik heb dat nog niet meegemaakt -heeft altijd 10/10 voor spelling-


    Only losers can act the way you do

    Bij ons is het meestal zo van: 'iedereen had wel goed hé?' Klas: JAAA! 'Oké, dan laten we hem ook voor het rapport gelden.' ^^
    Maar, u geval is echt wel ***. ><


    007

    Q schreef:
    Bij ons is het meestal zo van: 'iedereen had wel goed hé?' Klas: JAAA! 'Oké, dan laten we hem ook voor het rapport gelden.' ^^
    Maar, u geval is echt wel ***. ><


    DAT IS ECHT RELAXED o_o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als wij blijven door zagen dan telt hij ook voor het rapport (;


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Q schreef:
    Bij ons is het meestal zo van: 'iedereen had wel goed hé?' Klas: JAAA! 'Oké, dan laten we hem ook voor het rapport gelden.' ^^
    Maar, u geval is echt wel ***. ><


    Bij ons had driekwart een onvoldoende, dus ja. Als ze dat dan gaat vragen hoor je dertien keer "Neeeee" en vier keer "Jaaaa".


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Ja, weet ik. Maar ik vind dat zo irritant om te typen net zoals kadeau. Of schrijf je dat nou ook weer met een c?

    Kuttaal.

    met een c =3
    maar maakt niks hoor =)

    Da's kut ;o


    Never run out of reasons to smile...

    Dat had ik ook bij een toets Wiskunde (':
    Dat is zwaar kut


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Emerence schreef:
    Als wij blijven door zagen dan telt hij ook voor het rapport (;


    Tis de teamleider van de bovenbouw, daar kun je dat dus niet flikken. En volgens mij is ze deze week ongesteld, want ze heeft een humeur om te schieten.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat heb ik gehad met examens. Je moest er drie van de vijf halen. Ik had er al twee van de vier, en de laatste zou makkelijk worden.

    Mogen we opeens al die vijf de toetsen overnieuw doen, dit was alleen voor het oefenen. :|


    Think before you act.