• Vandaag gingen we met L.O. mountainbiken. Nou best lastig in het begin, omdat je met je tenen de grond kun aanraken, en zit zo'n stang (netzoals bij een mannenfiets) en je moet voorover leunen. Op de weg ging het super, dat fietsen, lekker snel 8D Maar in het bos was het best akelig. Toen gingen we een best wel steile helling af, en daar lag ik. Als 1e ben ik gevallen ._. Niet erg ofzo, want ik viel van de zijkant, languit op de grond 8D Opstappen en verder fietsen. Tijdje later kregn we een nóg steilere helling. Toen ging er ervan af, en ja hoor. Ik zag het gewoon aankomen. Ik vloog van mijn fiets af, maakte 3 koprollen samen met die 'fiets' en daar lag ik. Het deed helemaal geen pijn, raar genoeg. (Heb al wel eens eerder gehad, dan met een slee, deed ook geen pijn) Ik stond op, iedereen achter mij was in shock :'D 'Sem, gaat het!?', 'Oh, wat zielig'. Lolz, ik weer rustig verder fietsen. Maar mijn fiets deed... raar ._. Gewoon fietsen, Sem.. En toen kreeg ik ineenkeer hele erge pijn aan mijn vinger. Toen was ik ff gestopt en liet iedereen voor mij. Toen kwam de leraar en vroeg wat er was. Ik gezegt en hij keek ff naar mijn vinger enzo. En mijn ketting lag eraf, -geen wonder dat de fiets raar deed-, hij ff repareren en toen waren we de klas kwijt 8D Wij zoeken, en toen kreeg ik opeens geen adem meer ._. Ofja, heel moeilijk. Weer gewoon doorfietsen (Ja, ik ben hard 8D) en toen vonden we de klas. Maar de begeleider was ff weg. Dus kon ik ff uitrusten. Omg, ik zei tegen mezelf dat ik dus geen helling meer af ging. Heb ik ook niet meer gedaan, gelukkig was het er nog maar 1.

    Terug bij de dinges, zei de begeleider dat ik wel een Ruige Meid was, omdat ik na die vette harde val gewoon weer opstond en lekker doorfietste :'D

    Maar, ik maak 3 koprollen met de fiets, de berg af.. EN WAAR HEEFT SEM PIJN? Aan 'r vinger... serieus..


    I live for the applause, you will die for it.

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Idd n_n
    Cooooooooooool. (cat)


    I live for the applause, you will die for it.

    Whaha, dat vind ik eigenlijk wel best grappig :'DD


    Only losers can act the way you do

    Mountainbiken is leuk, wij gingen dat op kamp ook doen. Alleen toen ging er een vet traag iemand voor me fietsen en ik kon niet inhalen en toen waren we de groep kwijt. Toen hadden we een uur levenloos in het bos rondjes lopen fietsen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.