• Hi peepz,
    ik zie steeds vaker meisjes met zo'n grote, zwarte bril. Ik wil er graag ook èèn ^^ .
    Dus iemand enig idee waar je die kan krijgen?
    Een vriendin van me zei dat je gewoon een grote zonnebril kan kopen en er de glazen uit moet pleuren. Maar ik wil dus zo'n bril met glazen .
    Iets zoals dit, maar dan met een echte zwarte rand en zonder dat gebeuren in het midden.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Thanks mensen ^^


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Joker schreef:
    Waarom vinden mensen dit wannabe? ._.

    Ik denk dat ze dat vinden omdat sceenqueen dingen dat ook hebben en omdat ze dat ook willen ofso ?

    :X


    I solemny swear i am up to no good

    ParaBones schreef:
    (...)
    Njaah eigenlijk bedoel ik grotere .
    Maar, waarom wannabe ? :X
    Don't look at me. Ik vind het niet wannabe hoor.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Joker schreef:
    Waarom vinden mensen dit wannabe? ._.

    Inderdaad
    Ik vind het bij sommige mensen juist super leuk staan, vooral als je er van die leuke kleding bij hebt, ghehe. Mijn zus heeft er één, met bescherming tegen UV-straling. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Omdat opeens idereen ze wilt hebben.Bij mij opschool vooral de wannebies en de mensen die denken dat ze stoer/popie zijn


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wacht ik weet wel iets maar die vind ikj klein en eng er zijn van die brillen met glazen bij de bristol maar eigelijk vind ik ze klein

    En natuurlk ben ik die vriedin:Y)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Joker schreef:
    Waarom vinden mensen dit wannabe? ._.

    Omdat Netlog ermee vol staat. Iedereen wilt hem tegenwoordig, het is kinda een rage dat binnen een maand overgevlogen is. Niet aanvallend bedoeld op de topicopener, hoor! Mij maakt het niet uit als je die wilt, dat is alleen mijn mening ;]

    Sensible schreef:
    Geen idee. Eerlijk gezegd vind ik het wannabe :X


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Sensible schreef:
    Geen idee. Eerlijk gezegd vind ik het wannabe :X


    everything you imagined, and more...

    Iemand in mijn klas heeft zo'n bril. Best cool :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Claires ?


    your eyes are like stars in the night.