• Een jongen in mijn klas, Boris, heeft echt altijd van die dure kleren aan, broeken van D&G en noem maar op. Echt verschrikkelijk rijk dus. Oké, ik zit nu eenmaal op een fakking snobschool, maar toch. oO

    Eigenlijk noemt hij Robin, maar ik vind het dus een Boris, dat even terzijde. :')

    Anyway, zijn volledige naam is dan Robin Jonkheere, maar hij is ook van adel. Eigenlijk zouden we hem allemaal moeten aanspreken met Jonkheer.

    Maar like, dan krijg je Jonkheer Robin Jonkheere. oO

    En dit wilde ik dus altijd al eens vertellen, interessant hé. (nerd)

    haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik had vorig jaar een Franse en een Belgische adel in mijn klas. Claes d'Erckenteel was de achternaam van de Franse. van Daele was de achternaam van de Belgische.

    Serieus, ik zit ook op een school vol Franse kák, echt waar. Maar goed, dat is wel grappig ja :'D


    Only losers can act the way you do

    Haha, wat cool :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Hahaha koeel :')

    - Ligt dubbel-


    We can only learn to love by loving.

    Hahaha -out-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wow, de kakgastjes bij jou op school zijn nog erger dan die op mijn school (baby)

    Bij ons houden ze op Tommy Hilfiger


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een kneus o.o

    Sjieek :9~ Bij ons waren die G-star broeken helemaal in, je weetwel, die met die 68 erop, of zo.

    Bij ons zie je dat niet echt. Wij dragen allemaal een uniform. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Broadway schreef:
    Sjieek :9~ Bij ons waren die G-star broeken helemaal in, je weetwel, die met die 68 erop, of zo.

    96
    die zijn leuk haha


    We can only learn to love by loving.

    Hahahah leuk :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Courageous schreef:
    Haha, wat cool :Y)


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Asphyxia schreef:
    Wow, de kakgastjes bij jou op school zijn nog erger dan die op mijn school (baby)

    Bij ons houden ze op Tommy Hilfiger

    Was dat bij ons ook maar zo. :')

    Echt verschrikkelijk, al die snobs! ._.