• Hjj
    myn BFF en ik gingen nrml morge same nr de X-party hier in t dorp, en zondag zei ze dat het OK was, dat ze mocht en dan zou blyve slape. En nu juist bel k om tegoei af te spreke,, zegt ze dat ze tog nie gaat. Ze moest kieze tsse spectrum (mt mense die ze 4keer per week ziet en pas kent) of X-party mt my (die ze 1 keer per 4 maand ziet en al 5 jaar kent!) en ze koos dus voor spectrum. Nu zit ik hier dus. Nu moet k dus afzegge by myn zus en haar BF (want die ginge mee) Ma,, ffe serieus, zoiets doet ge tog nie e!!
    Hebbe jullie zelf ook al zoiets meegemaakt??

    Xx(K)

    nee heb ik ng nie meegemaakt en ik vind het best rot voor je , but why cancel?

    Ga toch , u zus en haar bf zullen wel bij u staan en btw op fuiven leer je altijd mensen kennen

    believe me (A)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    neee, wat gemeen! Daar zou ik zeker wel wat van gaan zeggen eh oO. Niet mee weg laten komen, jij bent ook belangrijk en dat mag ze ook best wel inzien

    Zoiets heb ik ook wel eens mee gemaakt met een vriendin. Dat gebeurt eigenlijk regelmatig. Dat voel ik me ook klote. Maar het is niet eerlijk tegenover jou. Jij bent haar beste vriendin en die laat ze nu zitten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zo gaat het dit jaar ook al bij mij en mijn ex BF...
    Ik ben haar nu zo zat nu ze steeds afbelt en zegt dat ze zoo ziek is terwijl ik haar dan wel die middag in de stad tegen kom met anderen...
    Dus ik had alles tegen haar gezegd word zij boos en schuift alles op mij af, nou sorry hoor toen was ik er meteen klaar mee en eerlijk gezegd mis ik haar ook niet meer!

    Maar het is enorm stom dat ze dat doet, ik zou zeggen ga met je zus en haar BF mee, je ontmoet daar vast wel leuke mensen :3


    dream, dare, fly!

    En zo liet een vriendin mij zitten met het concert 23 februari.


    -

    en zo zit het nu ook met mijn bff en mij
    maar dan om un film.
    ik weet niet;
    je moet gewoon wachten totdat ze haar excuuus aanbied;
    want jij hebt niks fouts gedaan.
    en ga er met haar over praten
    dat je het un nack streek vind.
    want eerst ja zeggen dat je gaat en dan nee en met iemand anders mee gaan is ook best wel un nack streek.
    sterkte(flower)


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.