• Wil jij dat worden? Ja/nee.

    En zoja,

    Wat mogen ze allemaal van je 'hebben'?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, als ik er zo iemand kan mee helpen om in leven te blijven, mij best. Dat ze alles maar nemen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja ik wil dat wel worden n_n'
    En wat ze mogen hebben weet ik nog niet, aan mijn longen hebben ze in ieder geval niks (A)


    -

    Nee enkel als het voor iemand is waar ik om geef.
    Ik wil niet dat mijn lichaam wordt leeggerplukt en mijn organen in random mensen worden gepropt.
    Gewoon nee.
    Aso maar helaas.

    Ik wil niet dat er mensen in me snijden en me leeghalen.

    Nee, het klinkt misschien heel egoïstisch, maar het voelt niet goed. Veel mensen zouden dan kunnen zeggen: Maar je bent dood en je voelt het dan toch niet en je kan een ander mens er mee helpen. Maar voor mij zou het dan voelen dat ik mijn rust dan niet kan vinden na mijn dood. Het lieft zou ik gewoon begraven worden (:

    Hè bah, ik krijg er helemaal kippenvel van als ik er aan denk :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Nee. Het kan egoïstisch klinken, maar het is mijn lichaam, mijn organen en ik wil graag dood zijn met mijn organen nog in mij. Niemand komt aan mijn organen, sorry, maar ik wil het niet.

    Nee, hoe egoïstisch het misschien ook klinkt. De gedachte dat iemand met mijn hart of weet ik veel wat rondloopt. Het is een deel van mij, en dat hoort bij mij. Ook als ik het niet meer nodig heb. Het enige wat ik ooit misschien zou doen, is een van mijn nieren afstaan aan een vriend(in)/Familielid.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    nee..
    ik moet er niet aan denken..
    ik vind het echt een eng idee.
    ja alleen als het iemand is waarvan ik hou enzo..waar ik om geef.. zoals vrienden en familie..
    maar verder nee dankje is van mij en daar blijven ze van af.


    Nvt

    nee.
    want dan leef je toch nog op een of e'n anderen manier verder in iemand, en dat vind ik gewoon niet kloppen.
    (klinkt misschien HEEL stom)

    en wat Holly zegt ook!


    To The Stars Through Adversity

    Ja, direct. Er zijn veel mensen die organen nodig hebben, dus moet je daar ook je steentje in bijdragen.
    Trouwens, als je dood bent waarom zou je die organen dan nog willen? Je hebt er toch niet meer aan hoor.
    Natuurlijk wil ik wel dat ze mijn lijk toch nog wat opfrissen voor het mortuarium (of hoe je het schrijft).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja, omdat je er levens mee kunt redden en die organen heb je zelf toch niet meer nodig. Maakt niet uit wat.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ja. Ben je nog ergens nuttig als je geest ergens over de zeeën waart, nietwaar? xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Genius schreef:
    Ja ik wil dat wel worden n_n'
    En wat ze mogen hebben weet ik nog niet, aan mijn longen hebben ze in ieder geval niks (A)


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Holly schreef:
    Nee. Het spijt me, ik snap het dat sommige mensen het er niet mee eens zijn, maar ik wil gewoon niet dat mijn organen in iemand anders komen. Het klinkt misschien egoïstisch, maar het zijn mijn organen. Ik moet er echt niet aan denken dat er later iemand met mijn lever rondloopt.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Neen,
    ik vind het een vreemd idee dat ze na je dood nog aan je lijf zitten voor organen.


    Everyone smiles in the same language.

    Als ik dood ben, mogen ze alles hebben, zei mijn papa en vind ik ook waar, want je kan er toch niets meer mee doen!


    Keep calm and love Zayn Malik =)