• Hoi.
    Zoals jullie in de titel hebben gelezen, ben ik weer aan het schrijven - ik was een tijdje gestopt. En nu had ik een idee, hij gaat over Tom Kaulitz, en ik wou weten wat jullie er van vonden, en of jullie een leuke titel hadden?

    Evalien, of liever gezegt Eva, is een gewoon mooi meisje. Dat is wat je denkt, maar dat is ze niet. Eva is verslaafd aan Liefde. En niet zo maar liefde, liefde van een celeb. Ze kent hem dan ookal heel lang, maar Eva was zo verslaafd aan de liefde van hem, dat ze niet zag dat het licht langzaam doofde in zijn ogen. Tom Kaulitz kan het niet meer aan, en ze nemen afscheid van elkaar. Maar binnen de korste keren worden ze weer samen gespot. Er lijkt geen einde aan te komen, todat Bill er een stokje voor steekt, hij spreekt met Tom en verteld dat hij haar de waarheid moet zeggen. Eva besluit afstand te nemen en laat een tijdje niets meer van haar horen. In het verhaal lees je verschillende framenten uit haar levensverhaal. Op gegeven moment praat Eva weer in het heden, en staat ze voor het huis van de familie Kaulitz. Maar wat als ze zijn verhuisd in die 2 jaar tijd?
    stukje;
    Pijn? Wat is pijn? Pijn is niet echt. Pijn is niets! Niets vergeleken liefde. Liefde is meer een marteling. Daar ben ik laatst achter gekomen. Liefde is ondragelijk. Het maakt je vrolijk, maakt je depressief. Het is net zoals heroïne, je raakt aan liefde verslaafd. Je wilt het steeds weer een kans geven, terwijl je ergens weet dat het je alleen maar meer kapot zal maken. Je wilt steeds meer. Zo gaf ik mijn grote liefde meerdere kansen, en ging het steeds weer mis.

    ‘’Eva?’’ Vroeg zijn brekende stem. Ik draaide me en keek recht in zijn hazelnoten bruine ogen. Zijn ogen stonden vol onzekerheid en verdriet. ‘’Ik wil je terug.’’

    Dit was één van die momenten dat ik liefde een kans gaf. Het was stom, maar ik hield van hem, met hart en ziel. Ik had het moeten stopen, ik had ons moeten stoppen lief. Maar ik had het niet meer in de hand, het enige wat ik wou, was jij. En door mij, zijn wij uit elkaar. Ik zag het niet meer. Ik zag niet dat het licht in je ogen langzaam doofde. Ik zag niet dat je niet meer genoot als ik je aanraakte. Ik zag niet dat je niet meer bij me wou zijn. Ik dramde maar door. Ik was een egoïst, en ik moet nu boeten.


    enn? :'$

    Ik vind hem geweldig
    en dat weet je.


    We can only learn to love by loving.

    Weetje Barb, ik vind het nu al prachtig.
    En ik weet geen titel, maar als het er is, moet je het me zeker en vast laten weten! :9~


    Never run out of reasons to smile...

    I FREAKING LOVE IT :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En als titel:
    Kansen.
    Love is like heroine.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doen!

    Love Obsessed.
    Pain is fake and love is a torture.


    Think before you act.

    Dankjulliewel, ik denk er nog even over na. :'D

    Mooi stukje ^^

    Uhm titels..

    Broken Obsession
    Fearing You
    Fearing Love
    Second Chances
    Holding on

    Bwah.. ze zijn allemaal vaag mja..
    kon niets beters verzinnen xD


    Stem op de Partij voor Tokio Hotel!

    Leylim0 schreef:
    Mooi stukje ^^

    Uhm titels..

    Broken Obsession
    Fearing You
    Fearing Love
    Second Chances
    Holding on

    Bwah.. ze zijn allemaal vaag mja..
    kon niets beters verzinnen xD

    Oh, ik heb al een titel en hij staat al online, alsnog bedankt!

    Ow okee ^^


    Stem op de Partij voor Tokio Hotel!