• Ik heb rusie met me vriend...
    hij vind een paar puntjes aan me uiterlijk niet goed en dat zegt die nu pas.. snap niet waarom niet eerder:(
    ik voel me nu egt ontzettend lelijk.. (huil)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Huh?
    Je hebt ruzie?
    Omdat ie je uiterlijk niet goed vind?
    Sorry ik snap het niet echt O_O

    SuperDaisy schreef:
    Huh?
    Je hebt ruzie?
    Omdat ie je uiterlijk niet goed vind?
    Sorry ik snap het niet echt O_O


    jah omdat die dat nu pas zegt.. na 4 maanden:S


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Arme jij =( *hug*

    Niet erg aardig van hem om dat ineens te zeggen :X

    Maar niet zo negatief denken hoor! Het valt vast wel mee ^^, en jongens zijn sukkels waar je niet naar moet luisteren =p. iig dat soort jongens.


    Your tears don't fall, they crash around me.

    xLittleGirlx schreef:
    (...)

    jah omdat die dat nu pas zegt.. na 4 maanden:S


    Oh oke O_O
    Nja
    Jongens zijn rare wezens
    Komt wel weer goed :3 <3

    Ach meisje, jij bent prachtig. <3 Je hoeft je geen zorgen te maken over wat anderen van je uiterlijk vinden. Zo lang jij jezelf blijft, zul je altijd schitterend zijn.;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik vind jou een mooi meisje, ik snap niet waar hij een probleem van maakt! Rot streek zeg!


    -

    Als jou vriend je niet accepteert zoals jij bent, dan vind hij jou waarschijnlijk niet echt leuk. Tenzij je iets anders aan je uiterlijk hebt gedaan. Je moet je geen zorgen maken, want die gozer zit er helemaal naast. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    beter ga je het uitmaken dan?
    jij bent mooi zoals je bent.
    en je moet niet luisteren naar die shit die hij je verteld.
    jij weet zelf wel beter :flower:


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    ahw bedankt mensen egt super lief al die steun!(H)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Wat een kloot 0_0. Sowieso dat 'ie over je uiterlijk begint. Halloo? Er is ook nog zoiets als innerlijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weetje, sommige mensen proberen de gene waarmee ze ruzie hebben, je vriend met jou dus, zo veel mogelijk te kwetsen op dat moment.
    Hij weet dat je uiterlijk belangrijk voor je is, en zegt daar dan iets over om jou te kwetsen.
    Hij zei het niet eerder, omdat hij jou eerder al die tijd heel lief vond, en ja.. nu dus even niet.

    Jij bent echt niet lelijk. Hij boft juist met zo'n meisje als jij.

    Wat een rotstreek. Je bent zoals je bent, en je bent een mooi meisje. Als hij dat niet ziet is dat zijn probleem.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Krullah schreef:
    Weetje, sommige mensen proberen de gene waarmee ze ruzie hebben, je vriend met jou dus, zo veel mogelijk te kwetsen op dat moment.
    Hij weet dat je uiterlijk belangrijk voor je is, en zegt daar dan iets over om jou te kwetsen.
    Hij zei het niet eerder, omdat hij jou eerder al die tijd heel lief vond, en ja.. nu dus even niet.

    Jij bent echt niet lelijk. Hij boft juist met zo'n meisje als jij.


    ja je heb wel gelijk:S


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik weet niet.. Lekker zo'n vriend. Jij bent helemaal niet lelijk, hoe durft hij dat te zeggen?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Ik weet niet.. Lekker zo'n vriend. Jij bent helemaal niet lelijk, hoe durft hij dat te zeggen?


    weet ik niet.. hij komt vanavond en dan gaan we praten...


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz