• Volgens mij is het Cinema Bizarre weekend ofzo, want wtf! Het hele weekend blijven er nieuwtjes komen.

    Dat Yu een vriendin had wisten we offcourse al, ze heet Vanessa. De meeste fans mogen haar haar niet en najha ik ook niet.

    Nou heet Romeo ook een vriendin, geen idee of dat al serieus is en ik weet haar naam ook niet, maar ik ben blij voor hem! Hij zoekt al heel lang naar zijn cherry, dus ik hoop dat hij die nu eindelijk gevonden heeft.

    En dan krijgen we Kiro. He's in love, we weten echter niet met wie. Hij twitterde dit:

    KiroCullen I Love R. B. <3 My fetish you are!!!!!
    about 4 hours ago from Echofon

    En nu denken ik en Lien dat het Misschien Shin is! Want... er is nog steeds onduidelijkheid over zijn naam. Robert Baumann of Tim Baumann. Maar als het Robert Baumann is, zouden de initialen R. B. kloppen. Maar goed wij hebben een rijke fantasie, dus denken dat het Shin is.

    Dus als dit klopt, is Strify de enige singel in heel CB. En dat vind ik eigenlijk best wel zielig voor hem. Dus najha, ik wil me best opofferen voor hem! XD

    Wat zijn we weer fantasie vol! :Y)


    -

    1 vraagje.

    Dat Yu een vriendin had wisten we offcourse al, ze heet Vanessa. De meeste fans mogen haar haar niet en najha ik ook niet.


    hoezo eigenlijk niet?


    Stop holding me under and let me breathe.

    YorickLove schreef:
    1 vraagje.

    (...)

    hoezo eigenlijk niet?



    danzkij haar doet hij slechte dingen waarschijnlijk :X

    LoveAndDeath schreef:
    (...)


    danzkij haar doet hij slechte dingen waarschijnlijk :X


    hij kan dan toch ook gewoon nee zeggen?

    [/lijkt mij dan]


    Stop holding me under and let me breathe.

    YorickLove schreef:
    (...)

    hij kan dan toch ook gewoon nee zeggen?

    [/lijkt mij dan]


    jah daar heb je gelijk in maar hij doet dat niet heb ik begrepen maar ik weet er ook niet echt veel vanaf :O

    Dat Yu een vriendin had wisten we offcourse al, ze heet Vanessa. De meeste fans mogen haar haar niet en najha ik ook niet.



    Nja ik hoorde dat ze heel bitchy is en ik heb het zoiezo niet met dat soort mensen over het algemeen maarja hij valt er op ik niet xD

    maar indeed jullie hebben een rijke fantazie =P


    A Noble was Born in Chaos

    RICKY RICKY RICKY & KIROOOOTJAAHHH :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Kiro heeft niet met shin maar met rick nogwat n_n

    <3


    I solemny swear i am up to no good

    LoveAndDeath schreef:
    (...)


    danzkij haar doet hij slechte dingen waarschijnlijk :X


    je weet het tog niet zeker?

    Dus je zou het niet echt kunnen weten tot je haar in het echt kent ;)
    Want wss zullen ze haar ook wel zwart maken omdat ze met yu heeft en gaan yu fans slechte dingen over haar zeggen, want zo kunnen fans zijn ;)


    I solemny swear i am up to no good