• Een paar dagen geleden zijn er foto’s op het internet gekomen van Yu. Enkele foto’s waar hij een ramgaar hoofd had –van het blowen, duidelijk- en een foto waar hij aan een waterpijp rookt. Gelijk vliegen er allemaal discussies het internet over dat hij helemaal niet goed bezig is en dat hij drugsverslaafd is etc. Omdat hij een paar keer op een foto is gespot, is hij gelijk drugsverslaafd. Klinkt eigenlijk ontzettend onlogisch en ik snap diegene die dat geloven echt niet.

    Veel Cinema Bizarre fans –lees, niet allemaal- zijn doordrenkt van arrogantie en verheffen zich graag boven de Tokio Hotel fans, omdat zij zogezegd beter zijn als die massahysterie. Maar stiekem en indirect gaat iedereen nu op dezelfde tour en word het alleen maar erger.

    Als jullie willen dat die jongens over een paar maanden net zoveel gezeik hebben als de jongen van Tokio Hotel, dan moet iedereen vooral zo doorgaan. Ik ben hier gefrustreerd over, omdat ik het de jongens niet gun.

    Nogmaals, zo gaat dat gewoon in de jongeren scene in Duitsland. En vooral in dat stadsdeel van Berlijn. Af en toe een jointje, daar ga je niet kapot aan. Je gaat er niet dood aan. De manier op hoe Yu het nuttigt tenminste, dus ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt :\

    En voor de mensen die nu reacties gaan geven. ‘Ik snap niet waar jij je druk om maakt.’ Ik maak me niet druk, ik maak me zorgen en ik gun ze een fatsoenlijke toekomst, zonder achterlijke fans.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 15:11 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Speechless.

    Helemaal mee eens!


    rules don't stop me

    Sorry als ik misschien zo kattig/betweterig overkom. Maar ik wil alleen het beste voor deze jongens omdat ze het gewoon verdient hebben. Allemaal stuk voor stuk en daar horen idioten aanhangers naar mijn idee echt niet tussen.

    En nu scheer ik zeker niet iedereen over een kam. Maar de fans weten zelf denk ik wel wat ik bedoel en wie ik bedoel.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nja (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik geef je gelijk. Al denk ik niet dat je er hier ver mee zal komen. Waarmee ik nog steeds niet wil zeggen dat ik het niet compleet met je eens ben. Er zijn áltijd en over de hele wereld fans die compleet de weg kwijt zijn, en het spijtige aan die zaak is, het worden er steeds meer en meer. En, ook al luister ik niet naar CB, ik gun hun het lot niet dat Tokio Hotel nu heeft. Serieus, dat is erger dan een paar jointjes roken. Veel en veel erger.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 15:17 ]

    Het enige wat ik kan zeggen is amen :')


    Never run out of reasons to smile...

    Alleen maar omdat Yu "beroemd" is wordt er zo'n ophef over gemaakt en krijgt Vanessa overal de schuld van. Als ik nou foto's op internet zou plaatsen krijg ik dan ook allemaal commentaar dat ik drugsverslaafd ben? Nee, die krijg ik dan niet.
    Ik sluit me helemaal bij je aan Kirsten!


    Music is the new sex

    Achterlijke fans zullen er altijd zijn!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    't Maakt mij niet uit


    No growth of the heart is ever a waste

    Waterpijp is trouwens niet zo ontzettend zwaar, dus wat zeiken ze allemaal. Veel van de fans hebben vast en zeker ook geblowd. Denk ik.
    Ik ben het met je eens, hoor.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hmhm Helemaal mee eens. Ik verslikkte me bijna door de titel :'D Maar dat valt dus nog wel mee. Maar dan nog, al was hij het, dan kan je je zorgen maken over hem, maar hij beslist hoor. En het valt dus allemaal wel mee met die uhm "verslaving" dus ik vind dat je echt helemaaal gelijk hebt

    Ik las de titel en dacht ':|' :'D Maargoed, ben het helemaal met je eens!


    -

    Ik voel me niet aangesproken, maar je hebt zeker wel gelijk :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ook al beweren mensen van niet, je kan altijd verslaafd geraken aan drugs, maakt niet uit hoe weinig je het gebruikt. Dus ik begrijp wel waarom die fans zich druk maken.

    Ik vind het gewoon niet fijn dat hij blowt, omdat ik mijn beste vriend erdoor ben kwijt geraakt. Ik heb hem zien veranderen, zijn toekomst weg zien gooien zonder er iets aan te kunnen doen, en dat doet zo'n pijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.