• 1 2 3
    not only you and me :9~


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    woow man, ik ben goeeed :Y)

    (A)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    KabukixRin schreef:
    Dir en Grey & GiruGämesh Rocken zoo fucking harrrddddddd <3333333(krul)

    als je het volume op zn hoogst zet rocken ze inderdaad hard (nerd)


    -

    Genius schreef:
    ik vroeg aan mn moeder hoe haar eerste zoen was enzo x'D en toen kwam mijn broer beneden dus ik zo ''hoe was jou eerste zoen, of heb je die nog niet gehad'' zegt ie ''jawel'' nou ik kwam niet meer bij x'D mijn moeder keek ook geschokt, want hij zit altijd op zn kamer achter de playstation of laptop en gaat nooit uit enzo x'D ik schrok me dood, maar ik geloof het stiekem niet (A)
    HAHA xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    maar helaas ging ie weer naar boven dus nu weet ik nog niet hoe het was.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    als je het volume op zn hoogst zet rocken ze inderdaad hard (nerd)

    Ik vind altijd: als het volume hard staat, dan rocken ze pas x'D (en met 'ze' bedoel ik iedere band die ik luister)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Genius schreef:
    ik vroeg aan mn moeder hoe haar eerste zoen was enzo x'D en toen kwam mijn broer beneden dus ik zo ''hoe was jou eerste zoen, of heb je die nog niet gehad'' zegt ie ''jawel'' nou ik kwam niet meer bij x'D mijn moeder keek ook geschokt, want hij zit altijd op zn kamer achter de playstation of laptop en gaat nooit uit enzo x'D ik schrok me dood, maar ik geloof het stiekem niet (A)

    haha :'D
    hoe oud is 'ie? =3

    weetje he, mijn broer had laatst dus een feest en toen had hij blijkbaar allemaal foto's gemaakt. En toen moest ik dus even een foto knippen en toen keek ik dus en toen zag ik die foto's van dat feest ding staan. En volgens mij waren ze allemaal dik vet hard dronken, of in ieder geval aangeschoten x'D

    Hazardous schreef:
    (...)
    Ik vind altijd: als het volume hard staat, dan rocken ze pas x'D (en met 'ze' bedoel ik iedere band die ik luister)

    is eigenlijk ook wel zo :'D


    -

    YOU SAID: ONE LOVEE, ONE LIFEEE (H)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Genius schreef:
    (...)
    als je het volume op zn hoogst zet rocken ze inderdaad hard (nerd)

    jac is slim _O_

    Whipple schreef:
    (...)
    haha :'D
    hoe oud is 'ie? =3

    weetje he, mijn broer had laatst dus een feest en toen had hij blijkbaar allemaal foto's gemaakt. En toen moest ik dus even een foto knippen en toen keek ik dus en toen zag ik die foto's van dat feest ding staan. En volgens mij waren ze allemaal dik vet hard dronken, of in ieder geval aangeschoten x'D

    ahahah hoezo, wat voor fotos waren dat dan x'D

    mijn broer is 21 (nerd)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    is eigenlijk ook wel zo :'D

    :D:Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Wohowohoo
    They're telling me
    It's beautiful
    I believe them
    But will i ever know
    The world behind my wall


    :9~


    -

    Genius schreef:
    maar helaas ging ie weer naar boven dus nu weet ik nog niet hoe het was.

    maar moest hij blozen ofzoo..?
    want dan is het niet waar
    of moest hij aan zijn neus krabben,
    volgens een vriendin van mij zijn mensen dan aan ut liegen *als ze aan hun neus krabben*

    Kennen jullie iemand met een snor?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Whipple schreef:
    (...)
    maar moest hij blozen ofzoo..?
    want dan is het niet waar
    of moest hij aan zijn neus krabben,
    volgens een vriendin van mij zijn mensen dan aan ut liegen *als ze aan hun neus krabben*

    nee hij keek zo heel strak naar de tv :')


    -