• ik wordt echt zo boos op me moeder omdat,

    ik wil later archeoloog worden en weetje wat ze steeds zegt.
    je kan beter wat anders doen want je verdient er niks mee.terwijl je ongeveer 1350 eoro in de maand verdient . en hoe wil je ooit in die landen komen . zo gaat het steeds door.
    ik word gewoon boos


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    Doe gewoon wat je zelf wil en trek je niks aan van je moeder. Zelf al verdien je er niet veel mee, als je het graag doet is er toch geen probleem?


    For once I want to be the car crash.

    Praat er met je moeder over. Als jij het graag wil doen, dan moet ze dat vast wel kunnen begrijpen. :')

    Achja, ik wil modeontwerpser worden en mijn moeder zeurt ook heel de tijd dat het weinig verdiend en dat ik dat niet kan enz.

    Terwijl je tussen de 1600 en 2300 euro per maand verdien terwijl je bij een 'normale' baan zo ong. 1200 euro verdiend..

    En ik denk zelf dat ik het wel kan want ik heb veel ideeen voor kleren en ik ontwerp nu zelf ook mijn eigen kleren >.<
    Dan teken ik eerst het idee op een kladblok en dan koop ik de stof die ik nodig heb en dan nog een paar uur achter de naaimachine en je bent klaar >.<

    Maar ik negeer gewoon haar gezeur en ik probeer mijn droom waar te maken;)

    En als ik jou was zou ik dat ook doen;)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 21:30 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ga er gewoon voor. Het is jouw toekomst, niet die van je moeder. Mar ik snap jou wel, mijn moeder wil me niet naar een zangcursus laten gaan, omdat zij en mijn vader niet kunnen zingen --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California