• Ik was zo vandaag bij van Haren en daar stonden hoge hakken. Wajoo, als ik daarop zou gaan lopen zou ik hoogtevrees krijgen ookal heb ik nog nooit hoogtevrees gehad..

    Oké, welke dude(tta) kan op die hakken lopen, want dan heb ik echt respect dat je niet omvalt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik heb wel hakken, maar die zijn niet zo heel hoog :'D

    Bill Kaulitz :Y)
    Ik kan alleen op blokhakken en plateauzolen lopen, die mogen heel hoog zijn. Maakt niet uit, daar blijf ik wel op staan.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb hakken van ongeveer 10 centimeter. Is dat hoog of niet? :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kan lopen op sleehakken :P
    En op korte hakjes xD


    Stop wishing, Start doing..

    KirstenSnaps schreef:
    Bill Kaulitz :Y)
    Ik kan alleen op blokhakken en plateauzolen lopen, die mogen heel hoog zijn. Maakt niet uit, daar blijf ik wel op staan.

    oke, die vond ik geniaal x'D

    ik kan er op lopen, maar ik heb geen hakken (:


    -

    Tranquillity schreef:
    Ik heb hakken van ongeveer 10 centimeter. Is dat hoog of niet? :'D

    dat is hoog :Y)

    Tranquillity schreef:
    Ik heb hakken van ongeveer 10 centimeter. Is dat hoog of niet? :'D

    Toen je ze kocht, stonden die hakken dan in zo een beschermend blok? Dan zijn ze hoog ja


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Toen je ze kocht, stonden die hakken dan in zo een beschermend blok? Dan zijn ze hoog ja

    Beschermend blok?
    Ze komen van de new look en van tommy hilf. Ik denk niet dat ze in zo'n ding stonden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb hele hoge hakken :) En daar kan ik wel op lopen hoor ;)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Beschermend blok?
    Ze komen van de new look en van tommy hilf. Ik denk niet dat ze in zo'n ding stonden.

    Ja, bij de van Haren stonden ze zo in een blok. Anders braken de hakken misschien af ofzo. Nouja, tien centimeter is best hoog. LET ME SEE A PICTURE ;x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Ja, bij de van Haren stonden ze zo in een blok. Anders braken de hakken misschien af ofzo. Nouja, tien centimeter is best hoog. LET ME SEE A PICTURE ;x

    Moet ik nu echt een foto gaan nemen? :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kan het, maar doe het niet.Anders ben ik volgens mij 1m85 fso =.='


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Moet ik nu echt een foto gaan nemen? :'D

    Ja. Anders stop ik een banaan BERT in je oor.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Emerence schreef:
    Ik kan het, maar doe het niet.Anders ben ik volgens mij 1m85 fso =.='

    Ruilen? Ik ben 1.68 en ik kan niet op hakken lopen dus ben ik altijd een dwerg.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Ja. Anders stop ik een banaan BERT in je oor.

    Mag ik ze niet beschrijven? :'D En ik denk niet dat je ze mooi gaat vinden of zo? Néé, zelf vind ik ze niet meer zo mooi. Ik wil terug naar de new look om zo'n soort enkellaarsjes te gaan kopen, maar dan met riempjes. Do you know what i mean? Anders zoek ik wel een foto ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right