• en dan weet je niet wat doen. Ja hoor, Ik en Nicky (Sagesse, hier op Quizlet) Gaaaaaan eindelijk eens meeten. Morgen, dus. Maar, we weten dus echt niet wat doen o.o Hebben jullie misschien ideetjes? Shout it!

    Shoppen? Daar hebben we geen geld voor ;x
    Bioscoop? Té associaal o.o
    Zwemmen? Vergeet het!
    Andere ideën? (:


    Edit; Woehoew, we hebben het gevonden! Bedankt voor jullie hulp het waren echt geweldige ideeën (:

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 20:50 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ik woon nog nie zo lang in turnhout en ik ga echt miles away hier vandaan naar school dus die vrienden gaan nie effe tot hier komen en ik denk ook nie da da leuk is voor de andere om zo tusse onbekende mensen te zitten ;x Maar toch bedankt voor de tip (:

    Damn >< Ik ga echt iets vinden hoor, geloof me.
    Fietstochtje? xd Euhm, verfgevecht. xd
    Belletje trek, mensen stalken..

    Sensible schreef:
    (...)
    Damn >< Ik ga echt iets vinden hoor, geloof me.
    Fietstochtje? xd Euhm, verfgevecht. xd
    Belletje trek, mensen stalken..


    Fietstochtje, no way. (': Ik ga zo hard met de bus komen (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Haha, ik ga morgen naar een pretpark maar vermits jullie geen geld hebben voor te gaan shoppen is dat ook niet zo'n goed idee :'D Bowlen? Gewoon wat in 't stad rondlopen? Winkel in winkel uit en zo fun maken of zo?

    Of hebben jullie zo'n recreatiedomein of zo? Of een hele grote speeltuin/groot park? Kan je daar gaan picnicken en zo?

    Sensible schreef:
    (...)
    Damn >< Ik ga echt iets vinden hoor, geloof me.
    Fietstochtje? xd Euhm, verfgevecht. xd
    Belletje trek, mensen stalken..


    Haha, dat fietstochtje is inderdaad geen goed idee (': Voor een verfgevecht heb je verf nodig, haha. En ehm, mensen stalken lijkt me niet echt iets... Ja, ik ben kieskeurig (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Killjoy schreef:
    Of hebben jullie zo'n recreatiedomein of zo? Of een hele grote speeltuin/groot park? Kan je daar gaan picnicken en zo?


    Geen idee wat een recreatie domein is (': Maar kom. Ja, da kan wel da we da ergens hebben... Maar waar? Ghaha. En als ik het eerder had geweten van dat pretpark konden we dat wel doen ja ;x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Therapy schreef:
    Gewoon op het gevoel iets doen?

    Ja!
    Of gezellig doen in Antwerpen zoals ons. :Y)

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Haha, dat fietstochtje is inderdaad geen goed idee (': Voor een verfgevecht heb je verf nodig, haha. En ehm, mensen stalken lijkt me niet echt iets... Ja, ik ben kieskeurig (:


    Jij niet alleen. (':
    Alhoewel, mensen stalken, als het nu mooie mensen zijn. (nerd)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sagesse schreef:
    (...)

    Jij niet alleen. (':
    Alhoewel, mensen stalken, als het nu mooie mensen zijn. (nerd)


    Dacht ik ook, maar in Turnhout loopt niks mooi (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Geen idee wat een recreatie domein is (': Maar kom. Ja, da kan wel da we da ergens hebben... Maar waar? Ghaha. En als ik het eerder had geweten van dat pretpark konden we dat wel doen ja ;x

    Zo'n domein dat is iets als; een domein waar een grote speeltuin op is, waar je wandelingen kan gaan doen, een sporthal, een soort taverne of zo waar je iets kan drinken/eten, zwembad en zo van die dingen.

    Killjoy schreef:
    (...)
    Zo'n domein dat is iets als; een domein waar een grote speeltuin op is, waar je wandelingen kan gaan doen, een sporthal, een soort taverne of zo waar je iets kan drinken/eten, zwembad en zo van die dingen.


    Ja, is hier wel. Maar er valt niks te beleveen, geloof me. (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Gewoon dingen die je ook met gewone vriendinnen doet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.