• Ja, ik voel me ontiegelijk kud ._. Ik had mijn crush op hyves, en ik weet niet wát ik gedaan heb, maar ik ben geen vrienden meer met hem op Hyves, en ik weet honder procent zeker dat ik hem niet verwijderd heb. Ik kan wel janken nu. Ik ga de droom opgeven waar ik voor gevochten heb. Nu gaan jullie zeggen 'Niet doen.' Maar ooh ja, dat ga ik doen. Mijn droom was niet reeël, of hoe je dat ook mag zeggen. Hij was 6e klasser, ik hád het kunnen weten, hoe kan ik ever zo dom zijn? Ik had hem eerder uit mijn kop moeten proberen te zetten. Maar nu ga ik hem uit mijn hoofd zetten, en verder leven zonder jongens, ik ben er klaar mee, de jongens waarop ik verliefd worden maken toch allemaal mijn dromen stuk.

    Dank jullie wel dat jullie mijn hartlucht topic wouden lezen.
    <3

    Acchh arme
    -bespringt-
    -knuffelt-


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb ook altijd zoietss ik ben op iemand verlieft en diegene is nooit op mij verlieft, Sterkte

    && ik moet wel zeggen iemand uit je hooft zetten is niet tedoen...(flower)


    ailoveejoee.

    Mss, heeft iemand anders je verwijderd van zijn hyves. Er zijn veel verschillende redenen voor.
    Maar ik begrijp je wel.
    Iemand zei ooit eens tegen mij en ik zal dat nu ook aan jou zeggen; Daddy always said; If boys don't like you they're gay.

    Sterkte


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    Lieverd, dat is echt erg :(
    Maar kom op zeg, hij was jou niet waard. Jij verdient véél beter dan een oerlul die jou eerst accepteert en vervolgens verwijderd. >< [misschien was het per ongeluk by the way? heb ik ook vaak gehad..]
    Maar geef de moed in jongens niet op! Er zwemmen veel meer vissen in de zee.

    Sterktee <3.


    ok